۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰

امام جمعه اردستان:

بسیج در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور حضوری فعال و موثر دارد

بسیج در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور حضوری فعال و موثر دارد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: نهال بسیج به درخت تناوری تبدیل شده است که دشمن از آن می‌ترسد و بسیجیان با همه وجود در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور حضوری فعال دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار داشت: رهبر انقلاب در فلسفه پیدایش بسیج می‌گوید که امام راحل ۲۲ روز بعد از حماسه ۱۳ آبان فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد تا این توده مردمی به مقابله با آمریکا بشتابد.

وی افزود: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل آن را ایجاد کرد و امروز آن نهال اولیه به درخت تناوری تبدیل شده است که دشمن از آن می‌ترسد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها حضور دارد، خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های دفاعی، سیاسی، اجتماعی، سازندگی، سلامت و غیره در حال خدمت است و به تعبیر مقام معظم رهبری شایسته‌ترین افراد بسیجی‌ها هستند.

دهشیری تصریح کرد: امروزه تفکر بسیجی در همه آفاق طنین انداز شده است، بسیجی که هم دشمن‌شناس و هم دشمن ستیز است.

وی ادامه داد: بسیجی‌ها باید در همه میادین دفاع از کشور حضور داشته باشند و مواظب باشند که در دام توطئه‌های دشمن نیافتند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه افراد بسیجی مساجد را ترک نکنند، تاکید کرد: اصرار دشمن در حال حاضر بر خالی بودن مساجد، نمازجماعت گ و نماز جمعه هاست و باید بسیجی‌ها با حضور میدانی خود این موضوع را حل کنند.

دهشیری خاطرنشان کرد: در هفتم آذرماه سال گذشته یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده مهابادی که افتخار منطقه اردستان نیز است و سال‌ها توسط دشمنان رصد می‌شد در یک عملیات پیچیده به شهادت رسید.

وی با اشاره به دهم آذر و شهادت شهید مدرس یادآور شد: روز شهادت شهید مدرس را روز مجلس نامگذاری کرده‌اند و ایشان کسی است که در امام خمینی از وی به عنوان الگو زیاد یاد کرده است.

نمایندگانیمایندگی همچون مدرس که شجاع و موقعیت شناس بود را به مجلس بفرستند.

دهشیری تاکید کرد: هشتم آذر ماه قرار است مذاکرات به تعطیل کشانده شده برجامی بار دیگر آغاز شود و امید داریم که دولتمردان دولت سیزدهم که به این مذاکره می‌روند، با دست پر برگردند و مغلوب دشمن نشوند.

وی تصریح کرد: اخیراً در بین دولتمردان مسئله‌ای که در سال ۹۵ مطرح و دنبال نشده بود یعنی پرداخت حقوق‌های نجومی بار دیگر مطرح شده است که حضرت آقا نیز فرمودند که این امر مسئله شرعی دارد.

امام جمعه اردستان گفت: شفاف‌سازی در این زمینه باید دنبال شود و طبق بیانات رئیس جمهور این تفاوت‌ها و تبعیض‌ها قابل درک نیست و باید رفع شود.

کد خبر 5361154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha