۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان مطرح کرد؛

ثبت نام ۱۶۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در تویسرکان

 ثبت نام ۱۶۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در تویسرکان

همدان_سرپرست بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان گفت: تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر در شهر تویسرکان وحدود ۵۰۰ نفرمتقاضی در شهر سرکان در طرح نهضت ملی ثبت نام کرده اند.

سهیل مومیوند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تا قبل از شروع ثبت نام در نهضت ملی مسکن ۵ فاز ثبت نام در قالب طرح اقدام ملی مسکن در تویسرکان صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه ۱ هزار ۱۸۴ نفر در این طرح ثبت نام نموده اند که از این تعداد تنها ۳۵ نفر تاییدیه لازم را کسب کردند تصریح کرد: از این تعداد در شهر تویسرکان ۲۲ نفر موفق به تکمیل ثبت نام و واریز وجه ۴۰ میلیونی شدند.

مومیوند افزود: برای این افراد ۵ قطعه زمین مناسب از طریق راه و شهرسازی تأمین شده است که در بلوار جانبازان تویسرکان با متراژهای ۱۸۰ تا ۲۲۰ متر آماده تحویل است.
وی ادامه داد: فرقی بین طرح نهضت ملی مسکن و اقدام ملی مسکن وجود ندارد و هدف دولت فقط خانه دار کردن مردم است.

مومیوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۶ آذرماه تمدید گردیده‌است و همشهریان عزیز واجد شرایط می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و از تسهیلات این بخش بهره مند شوند.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان متذکر شد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی متقاضیان احراز صلاحیت شده در قالب گروه‌های ساخت پس از دریافت زمین اقدامات تهیه نقشه و پروانه را انجام می‌دهند و با استفاده از تسهیلات دریافتی عملیات احداث ساختمان را شروع خواهند کرد.

این مقام مسؤول در پایان گفت: مبلغ تسهیلات بر اساس ابلاغ شورای پول و اعتبار برای شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان گفت: با توجه به آمار ارائه شده از اداره راه و شهرسازی استان تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر در شهر تویسرکان وحدود ۵۰۰ نفر در شهر سرکان تاکنون در طرح نهضت ملی ثبت نام کرده اند.

کد خبر 5366109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha