۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

سفر «همپای صبا» به استان مرکزی

سفر «همپای صبا» به استان مرکزی

برنامه «همپای صبا» در رادیو صبا هر روز به یکی از استان‌های کشور سفر می‌کند و به معرفی جاذبه‌های گردشگری آن استان می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «همپای صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ به مقصد یکی از استان‌های کشور حرکت می‌کند.

این مسابقه پیامکی در فصل با رویکرد گردشگری و آشنایی با شهرهای مختلف ایران با شعار «ایرانم دورت بگردم» راهی آنتن صبا می‌شود.

این برنامه در قالب مسابقه پیامکی با موضوع ایرانشناسی، آشنایی با مفاخر فرهنگی و فرهنگ مردم در شهرهای مختلف به معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف ایران می‌پردازد.

در این برنامه هر روز ساعت ۱۷ یک قطار از تهران به مقصد شهرهای مختلف حرکت می‌کند و در طی مسیر به معرفی فرهنگ مناطق مختلف ایران و معرفی جاذبه‌های گردشگری و غذاهای محلی آن شهر می‌پردازد.

قطار صبا در هر ایستگاه سوالی مربوط به آن استان مطرح می‌کند که ضمن دادن اطلاعات، شنوندگان چهار دقیقه برای پاسخگویی به آن سوالات فرصت دارند. ایستگاه‌ها شامل گردشگری و اماکن مذهبی، مشاهیر هر استان، غذاهای استان، مشاغل و بازی‌های محلی هر استان است.

این برنامه روز شنبه ۱۳ آذر به معرفی فرهنگ مردمی و جاذبه‌های گردشگری استان مرکزی می‌پردازد.

استان مرکزی یکی از استان‌های زیبای ایران است که مرکز آن شهر اراک است. این استان مناطق دیدنی و گردشگری زیادی دارد و شهرستان‌هایی چون اراک، محلات، خمین، دلیجان و… از شهرهای اصلی و مهم این استان هستند. روز شنبه در «همپای صبا» با جاذبه‌های گردشگری این استان آشنا شوید.

مسابقه «همپای صبا» به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهدی پر، راهی آنتن صبا می‌شود.

کد خبر 5366417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha