۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

مدیرعامل بنیاد هدایت:

همسران امامان محله نقش بسزایی در موفقیت فعالیت‌های تبلیغی دارند

همسران امامان محله نقش بسزایی در موفقیت فعالیت‌های تبلیغی دارند

کرمانشاه- مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: همسران امامان محله نقش بسزایی در موفقیت فعالیت‌های تبلیغی دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ناصر میر محمدیان در نشست توانمندسازی راهیان و شریک الامام استان کرمانشاه اظهار کرد: در قرآن کریم بر روی مسئله مسجد بسیار تاکید شده به گونه‌ای که اگر در مکانی مسجد بنا شد نمی‌توان محل آن را تغییر داد و آن خانه خداوند متعال محسوب می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه مسجد نزد پروردگار، افزود: یکی از چیزهایی که در روز قیامت می‌تواند نسبت به انسان شکایت کند مسجد بوده و در روز قیامت اهل بیت (ع) قرآن و مسجد توانایی شفاعت انسان را دارا هستند.

مدیرعامل بنیاد هدایت تصریح کرد: اولین مکانی که پس از ورود پیامبر (ص) در مدینه بنا شد مسجد بود و پیامبر (ص) مسجد را محل کارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار دارند و مسجد نقطه اتصال ولایت طولی و عرضی است.

میرمحمدیان بیان کرد: فردی که بناست نقطه اتصال ولایت طولی و عرضی باشد باید امام محله و مسجد باشد و تمام طرح و مهرواره‌هایی که در حال اجراست برای رسیدن به این مهم و محوریت قرار گرفتن امامان محله است.

وی خاطر نشان کرد: تمام اقداماتی که در موضوعات مختلف مانند کمک‌های مومنانه، ورود به عرصه حل مشکلات مردم، اشتغالزایی و بصیرت و آگاهی بخشی برای محوریت بودن امامان محله است و در این میان باید به تمام امامان محله که با ورود به عرصه‌های مختلف اقدامات ارزشمندی را رقم زدند قدردانی کرد.

مدیرعامل بنیاد هدایت تاکید کرد: برای حکمرانی جامعه مدل‌های گوناگونی وجود دارد اما مدل امامت با سایرین متفاوت بوده و ویژگی‌هایی مثل صادق بودن و همراه بودن با مردم و اینکه مشکلات مردم را درد خود می‌داند و نسبت به هدایت مردم حریص است.

میرمحمدیان با اشاره به اهمیت احیای مساجد و شبکه امت و امامت، گفت: باید خانواده‌ها و همسران امامان وارد میدان جهاد شده و کمک کنند تا مسیر هموار شود.

کد خبر 5367236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha