۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴

رئیس بسیج دانشجویی استان قزوین:

استکبار ملت‌ها را نسبت به داشته‌هایشان بی تفاوت می‌کند

استکبار ملت‌ها را نسبت به داشته‌هایشان بی تفاوت می‌کند

قزوین- رئیس بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: کار استکبار این است که سرمایه‌های ملت‌ها را به تاراج ببرد و ملت‌ها را نسبت به داشته‌هایشان بی‌تفاوت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان قزوین عباس کاظمی در مراسم روز دانشجو که به همت دانشگاه پیام نور مرکز قزوین برگزار شد با گرامی داشت روز دانشجو که یادآور رشادت و جانفشانی شهدای دانشجو است اظهار کرد: روز دانشجو که گرامی داشت یاد شهیدان قندچی، بزرگ نیا و شریعت رضوی است در واقع روز تجدید عهد دانشگاه با آرمان این شهدا است.

رئیس بسیج دانشجویی استان قزوین تبیین کرد: جریان دانشجویی با فهمی که از ماهیت استکباری آمریکا در هفتاد سال گذشته پیدا کرد به این نکته پی برده که نظام آمریکا جز به نابودی ملت‌ها نمی‌اندیشد و هدف دیگری ندارد، فهمی که برخی از سیاسیون ما هنوز به آن نرسیده‌اند.

کاظمی ادامه داد: کار استکبار این است که سرمایه‌های ملت‌ها را به تاراج می‌برد و ملت‌ها را نسبت به داشته‌هایشان بی‌تفاوت کند.

وی خاطرنشان کرد: جریان دانشجویی علی رغم همه دشمنی‌ها و تخریب‌های رسانه‌ای استکبار با انگیزه و اراده قوی و با توکل بر قدرت الهی در عرصه علم و پژوهش و عرصه اخلاق و نیز بصیرت پیشتازی می‌نماید.

این مسئول یادآور شد: جریان دانشجویی سرمایه ستودنی است که با پشت سر گذاشتن راه‌های سخت و دشوار امروز به قله‌های پیشرفت علمی دست یافته و رو به جلو گام برمی‌دارد.

کد خبر 5368146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha