۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹

بازدید زاکانی از غرفه سازمان مدیریت پسماند در برج میلاد

بازدید زاکانی از غرفه سازمان مدیریت پسماند در برج میلاد

شهردار تهران و جمعی از نخبگان دانشجویی پس از مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در برج میلاد برگزار شد، از غرفه سازمان مدیریت پسماند بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از نخبگان دانشجویی پس از مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو و قدردانی از رتبه‌های برتر کنکور سراسری در برج میلاد برگزار شد، از غرفه سازمان مدیریت پسماند بازدید کردند.

محمد مهدی عزیزی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در حاشیه این نمایشگاه با بیان اینکه از نظرات نوآورانه و پیشنهادهای خلاقانه نخبگان برای بهبود روش‌ها و شیوه‌های نوین در زمینه مدیریت بهینه پسماند استقبال می‌کنیم گفت: ما در سازمان نیازمند نظرات و دیدگاه‌های نخبگان، اندیشمندان و دانشجویان نمونه هستیم.

وی تاکید کرد: انتظار ما این است که جامعه نخبگانی با ارائه طرح‌های نوآورانه خود این سازمان را در اجرای بهتر برنامه‌ها و طرح‌ها یاری کند. عزیزی تاکید کرد: به همین منظور در غرفه بدون پسماند سازمان مدیریت پسماند، نیازهای سازمان در حوزه‌های فناوری و تکنولوژی‌های نوین در قالب یک فایل در اختیار دانشجویان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

سازمان مدیریت پسماند ضمن بهره‌مندی از این فرصت و ارائه توضیحات کارشناسی، زمینه‌ای فراهم آورد تا از نقطه نظرات نوآورانه نخبگان حاضر در این نشست برای بهبود روش‌ها و مدیریت بهینه پسماند در شهر تهران برخوردار شود.

کد خبر 5370066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha