توسط دادگاه عالی فدرال؛

رسیدگی به شکایت درباره نتایج انتخابات عراق به هفته آینده موکول شد

رسیدگی به شکایت درباره نتایج انتخابات عراق به هفته آینده موکول شد

دادگاه عالی فدرال عراق امروز دوشنبه رسیدگی به شکایت ائتلاف «الفتح» برای لغو نتایج انتخابات پارلمانی این کشور را به هفته آینده موکول کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، دادگاه عالی فدرال عراق امروز دوشنبه رسیدگی به شکایت ائتلاف «الفتح» برای لغو نتایج انتخابات پارلمانی این کشور را به هفته آینده موکول کرد.

بر اساس این گزارش، دادگاه فدرال عراق اعلام کرده است که در جلسه آتی که قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (اول دی ماه) برگزار شود، به شکایت درباره نتایج انتخابات پارلمانی رسیدگی می شود.

پیشتر ائتلاف «الفتح» عراق پیشتر اعلام کرده بود که اسناد و مدارک در خصوص دستکاری در نتایج انتخابات پارلمانی را به دادگاه فدرال ارائه کرده است.

یک نماینده ائتلاف مذکور هم گفته بود که اگر دادگاه فدرال عراق اسناد این ائتلاف در خصوص تقلب در نتایج انتخابات پارلمانی را نادیده بگیرد، این اسناد در اختیار مراجع بین المللی قرار خواهند گرفت.

در همین حال، گفته می شود که هرگونه مذاکرات و رایزنی ها میان اعضای هیأت هماهنگی شیعی با مقتدی صدر به بعد از اعلام نظر دادگاه فدرال در خصوص نتایج نهایی انتخابات پارلمانی زودهنگام، موکول شده است.

کد خبر 5374530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha