۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴

نیکزاد در پاسخ به تذکر ایزدخواه:

دولت در افزایش واکسیناسیون «کرونا» اقدامات خوبی انجام داد

دولت در افزایش واکسیناسیون «کرونا» اقدامات خوبی انجام داد

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی درپاسخ به تذکر نماینده تهران درباره عدم برخورد با منتقدین واکسن،گفت: دولت در افزایش واکسیناسیون کرونا اقدامات خوبی انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله ایزدخواه در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی،گفت: لازم است طرح شفافیت آرای نمایندگان به سرعت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر مجلس در زمینه شفافیت تعلل کند، قطعاً جوانان انقلابی و حزب الهی می گویند نمایندگان این کاره نبوده اند و به وعده خود در باره شفافیت عمل نکرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره واکسیناسیون اجباری کرونا گفت: مطابق آمار، در زمینه واکسیناسیون نسبت به متوسط جهانی در رتبه بالاتری قرار داریم و از این لحاظ از دولت تشکر می کنیم اما نباید با منتقدان واکسیناسیون اجباری برخورد چکشی و قضایی شود.

ایزدخواه گفت: منتقدان واکسیناسیون اجباری فقط در کشور ما نیستند و این افراد با استناد به اظهارات برخی از دانشمندان و اسناد و مدارک، نقدهایی را به واکسیناسیون می کنند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به ایزدخواه گفت: دولت در افزایش واکسیناسیون کرونا اقدامات خوبی انجام داد و تذکر شما هم قابل بررسی است.

کد خبر 5375275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      1 0
      حالا که ستاد کرونا شده لات و قلدر و داره برای مردم قداره و قمه می کشه