۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۲۷

رئیس پلیس آگاهی البرز:

سارقان قاپ‌زن در دام پلیس البرز گرفتار شدند

سارقان قاپ‌زن در دام پلیس البرز گرفتار شدند

البرز - رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: از دستگیری دو سارق قاپ‌زن گوشی تلفن همراه با پنج فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره قاپ زنی تلفن همراه در نقاطی از شهرستان کرج، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران کلانتری ۱۴ رسالت طی گشت زنی، به یک خودروی سواری پراید مشکوک شده که در بررسی از خودرو دو نفر متهم به همراه یک عدد گوشی و کارتن کشف که در استعلام بعمل آمده از کلانتری ۱۵ رجایی شهر گوشی سرقتی از آب در آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با دعوت از صاحب گوشی و شناسایی متهمان، پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

نادربیگی گفت: در بررسی و تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد دو متهم سابقه چند فقره سرقت به شیوه قاپ‌زنی را در پرونده خود دارند.

وی افزود: متهمان با این شیوه که به بهانه گرفتن تماس گوشی موبایل را از شهروندان می‌گرفتند و سپس اقدام به فرار می‌کردند گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان تاکنون به ۵ فقره قاپ زنی تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نادربیگی به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد بی جا به افراد مشکوک جدا خودداری کرده و هر گونه موارد در این خصوص را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 5376740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha