۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰

رئیس سازمان صمت البرز خبر داد؛

انجام بیش از ۸ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان البرز

انجام بیش از ۸ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان البرز

البرز - خبر داد؛؛ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از انجام ۸ هزار و ۲۹۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین ربیعی در جلسه کارگروه آرد و نان استان که با حضور عبدالهی استاندار البرز برگزار شد افزود: از ابتدای ۱۴۰۰ و در چارچوب بازرسی‌های انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، ۲ هزار و ۱۰۳ مورد تخلف در نانوایی‌های استان محرز و پرونده‌هایی با ارزش ریالی بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال تنظیم و به مرجع رسیدگی کننده ارسال شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به میانگین بالای تعداد متخلفان نسبت به واحدهای مورد بازرسی و در راستای اولویت بخشیدن به روند کیفی نان‌های تولیدی، طی ۲ ماه گذشته برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با حضور کارشناسان اتحادیه نانوایان و اداره کل غله در دستور کار قرار گرفته و شاهد سیر نزولی تخلفات و بهبود نسبی وضعیت نانوایی‌ها هستیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: بازرسی‌های موجود به صورت ویژه و تا حصول شرایط قابل قبول در کیفیت نان تولیدی در نانوایی‌های استان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به جمعیت سیال برخی شهرستان‌های استان و افزایش تقاضا برای نان در ایام پایانی هفته در برخی مناطق، پیرو دستور ویژه استاندار محترم البرز کمیته‌ای تخصصی برای بازبینی در میزان سهمیه آرد نانوایی‌های این شهرستان‌ها تشکیل می‌شود و در این خصوص بازنگری خواهد شد.

ربیعی تصریح کرد: همچنین معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت نیز در قالب مأموریت ویژه بازرسان اختصاصی را در قالب گشت‌های مشترک به شهرستان‌های استان ارسال خواهد نمود تا به صورت دوره‌ای نظارت دقیقی بر فعالیت واحدهای پخت نان در نقاط مختلف استان داشته باشند.

کد خبر 5376981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha