۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۵

با اعلام از سوی معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت؛

مسکو تاریخ غم انگیز جنایات کشورهای غربی علیه ملت‌ها را برشمرد

مسکو تاریخ غم انگیز جنایات کشورهای غربی علیه ملت‌ها را برشمرد

معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت در سخنانی «تاریخ غم انگیز» جنایات گسترده کشورهای غربی علیه ملت‌های جهان را به آنها یادآوری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «آنا یوستیگنیوا» معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل، با یادآوری «تاریخ غم انگیز» جنایات گسترده کشورهای غربی تصریح کرد که برخی از همین کشورها در یک کارزار اطلاعاتی هماهنگ علیه مسکو شرکت می کنند.

معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل در این باره اضافه کرد: در خصوص اتهاماتی که تعدادی از کشورها علیه روسیه مطرح کرده اند باید بگویم که هیچ چیز جدیدی در این اخبار نادرست وجود ندارد.

«آنا یوستیگنیوا» در این باره افزود: ما توجه همگان را به این واقعیت جلب می کنیم که تمامی کشورهایی که صحبت کردند و کشورهایی که احتمالاً بعد از من به این موضوع خواهند پرداخت، سابقه بسیار غم انگیزی در بی ثبات کردن کشورها نه تنها در آفریقا بلکه سوابقی در جنایات گسترده علیه همه کشورها دارند. تعداد زیادی از غیرنظامیان اغلب در نتیجه مداخله نظامی آنها (کشورهای غربی) کشته شده اند.

وی در این ارتباط اضافه کرد: بنابراین، ما نمی‌توانیم اظهارات این همکاران را بر اساس توصیه های مربوط به جمهوری آفریقای مرکزی، جز به عنوان یک کارزار اطلاعاتی ریاکارانه، حسادت‌آمیز و هماهنگ (علیه مسکو) در نظر بگیریم.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از سخنان معاون نماینده مسکو در جلسه شورای امنیت سازمان ملل، «جیمز روسکو» معاون نماینده انگلیس، در رابطه با آنچه وی گزارش‌های منتشره مبنی بر ادامه نقض حقوق بشر توسط شرکت نظامی خصوصی روسی واگنر در جمهوری آفریقای مرکزی اعا می کرد، ابراز تاسف کرده بود.

کد خبر 5377160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha