گروه های مقاومت فلسطین:

عملیات نابلس واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست است

عملیات نابلس واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست است

گروه های مختلف فلسطینی به عملیات شامگاه پنج شنبه در نابلس واقع در کرانه باختری واکنش نشان داده و آن را پاسخ طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست برشمردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین با واکنش به عملیات مقاومتی شامگاه پنج شنبه در نابلس آن را پاسخ طبیعی به جنایات اشغالگران عنوان کردند.

در همین راستا، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: جنبش حماس عملیات قهرمانانه در نابلس علیه نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان قاتل را که امتداد انقلاب ملت فلسطین در تمام صحنه‌های مبارزه است، تبریک می‌گوید.

وی افزود: این عملیات بار دیگر نشان داد که ملت قهرمان فلسطین در کرانه باختری به مبارزه مشروع خود تا زمان اخراج اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست از کل فلسطین ادامه خواهد داد.

حازم قاسم تاکید کرد: روحیه مقاومت و فداکاری در کرانه باختری تضمین کننده پیروزی ملت ما و تحقق بخش اهداف آن در آزادی و بازگشت است.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم عملیات نابلس را واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران در حق مقدسات و اسرای فلسطینی برشمرد.

«طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری تاکید کرد که عملیات نابلس درپی تجاوز و تروریسم نیروهای اشغالگر علیه اسرای فلسطینی و ملت فلسطین صورت گرفت و مقاومت به هیچ وجه آرام نخواهد گرفت و به جنایات اشغالگران پاسخ خواهد داد.

وی افزود: عملیات قهرمانانه نیروهای مقاومت را که در راستای واکنش طبیعی به جنایات نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صورت گرفت، تبریک می‌گوئیم.

سخنگوی جهاد اسلامی در عین حال این عملیات را نشانگر قدرت و پویایی مقاومت برشمرد و افزود که مقاومت هرگز متوقف نخواهد شد و به تمام مناطق و میادین امتداد خواهد یافت.

«ماهر مزهر» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز عملیات نابلس را در چارچوب واکنش طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی برشمرد.

وی همچنین افزود که این عملیات نشانگر درست بودن گزینه مقاومت به عنوان راه بازستانی حقوق ثابت و مشروع فلسطینی‌ها است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین هم عملیات نابلس را واکنش طبیعی به جنایات فاشیستی اشغالگران علیه ملت و مقدسات فلسطین عنوان نمود.

این کمیته‌ها اعلام کردند: کرانه باختری تسلیم ناپذیر همچنان سرمنشا خیزش و آتشفشان فداکاری باقی خواهد ماند و هرگز خاموش و متوقف نخواهد شد.

جنبش مجاهدان فلسطین هم تاکید کرد: این قهرمانان ثابت کردند که قادر هستند معادلات و اوضاعی را که دشمن صهیونیستی سعی بر تحمیل آن در کرانه باختری دارد تغییر دهند.

کد خبر 5377317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha