۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۵:۴۱

گزارش مجلس نمایندگان آمریکا:

ترامپ با اهداف سیاسی مقابله با کرونا را تضعیف کرده بود

ترامپ با اهداف سیاسی مقابله با کرونا را تضعیف کرده بود

مجلس نمایندگان آمریکا به این نتیجه رسید که دولت ترامپ در زمان حضور در کاخ سفید عمداً و با اهداف سیاسی اقدامات علیه کرونا را تضعیف کرده است.

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، کمیته فرعی منتخب مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی که درباره بحران کرونا در این کشور منتشر کرده، به این نتیجه رسید که دولت ترامپ در زمان حضور در کاخ سفید عمداً و با اهداف سیاسی اقدامات دولت فدرال برای مقابله با کووید -۱۹ را تضعیف کرده است.

بر اساس این گزارش، کمیته تحقیق مجلس نمایندگان آمریکا دولت قبلی این کشور را به تضعیف عمدی دستورالعمل‌های آزمایشی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها متهم کرده و گفته است که هدف دولت ترامپ این بوده که میزان آزمایش‌های کرونا را کاهش دهد تا سرعت انتشار ویروس در سراسر کشور مبهم باقی بماند.

در این گزارش آمده است: «کمیته فرعی منتخب به کشف شواهدی مبنی بر تلاش‌های عمدی دولت ترامپ برای تضعیف اقدامات کشور برای مقابله با ویروس کرونا با اهداف سیاسی ادامه دست یافته است.»

کد خبر 5377933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      0 0
      کرونا یک موضوع کاملا سیاسی با اهداف اجتماعی و اقتصادی است و در تمام جهان توسط کشوری مشخص منتشر میشود. این توطئه ضدبشری تا تحقق اهداف ویرانگر، سالیان دراز ادامه خواهد یافت.