۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵

مسئول وزارت بهداشت اعلام کرد:

عدم تغییر زمان آزمون دستیاری فوق تخصصی/ اعلام زمان آزمون دستیاری

عدم تغییر زمان آزمون دستیاری فوق تخصصی/ اعلام زمان آزمون دستیاری

مسئول علمی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه برنامه زمانی آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی تغییر نمی کند، گفت: زمان قطعی آزمون دستیاری اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهرداد حق ازلی مسئول علمی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در یک برنامه تلویزیونی گفت: تاکنون برنامه ای برای تغییر آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی وجود ندارد و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری آزمون در حال انجام است. 

وی افزود: با توجه به تعداد داوطلبان این آزمون که طبق سنوات گذشته حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر بوده‌اند فرصت ثبت نام برای سی و نهمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی از امروز ۲۸ آذرماه آغاز می شود و داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

حق ازلی یادآور شد: سی و نهمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و آزمون فقط در صورت بروز حوادثی مانند زلزله یا مشکلات ناشی از پاندمی کرونا ممکن است در تاریخ ۳۰ دی ماه برگزار نشود ولی در حال حاضر گروه های آموزشی و اساتید در حال آماده سازی فرآیند برگزاری آزمون هستند.

وی درباره برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آزمون دستیاری در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و تاریخ دقیق برگزاری این آزمون در هفته آینده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

کد خبر 5379192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha