۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۹

جواد نوبهار با «خنجرها سایه ندارند» به ساربان می‌آید

جواد نوبهار با «خنجرها سایه ندارند» به ساربان می‌آید

نمایشگاه آثار طبیعت بیجان جواد نوبهار با عنوان «خنجرها سایه ندارند» سوم دی‌ماه در گالری ساربان گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، نمایشگاه آثار جواد نوبهار با عنوان «خنجرها سایه ندارند» جمعه سوم دی‌ماه ۱۴۰۰ در گالری ساربان افتتاح می‌شود.

جواد نوبهار عضو هیأت علمی دانشگاه هنر تهران است. نوبهار در سال‌های اخیر به طبیعت بی‌جان توجه ویژه‌ای داشته و این نمایشگاه نیز از مجموعه طبیعت بی جان‌های او است.

جواد نوبهار متولد ۱۳۴۵ در تبریز است. رشته‌ی نقاشی را در هنرستان میرک تبریز و دانشگاه هنر تهران به پایان برد و در سال ۹۴ موفق به دریافت مدرک درجه‌ی یک هنری شد. او از سال ۶۹ تاکنون در چهار نمایشگاه انفرادی و بیش از صد نمایشگاه گروهی در تهران، تبریز، اکراین‌، سوریه، عربستان، فرانسه و آمریکا شرکت داشته است.

در استیتمنت این نمایشگاه که به قلم رضوان صادق‌زاده آمده است: «آثار جواد نوبهار به معنای دقیق کلمه «نقاشی» است؛ همچنین بیان استعاری مسائل اجتماعی از منظر نقاش نیز است. ظاهر ساده و آرام این آثار که بر آمده از شخصیت خالقشان است، حکایت از عمق پرآشوبشان دارد».

نمایشگاه نقاشی «خنجرها سایه ندارند» جمعه سوم دی‌ماه ۱۴۰۰ در گالری ساربان واقع در خیابان هویزه غربی، نبش خیابان شهید یوسفی، شماره‌ی ۱۳۰ افتتاح می‌شود و تا سیزدهم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5380302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هدی احمدی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 0
      چشمانمان روشن شد ،الماس هنرهای تجسمی استاد باوقار فروتن و فکوور جناب استاد جواد نوبهار انسان درست کردار و با اخلاق بی حاشیه تبریک به جامعه هنری ایران دست بوس دستان پر نور و رنگ شمایم گل باران ستاره باران رنگین کمان