عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی»:

اسرای فلسطینی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکستند

اسرای فلسطینی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکستند

عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین تأکید کرد که اسرای فلسطینی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «احمد المدلل» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی ضمن تبریک عملیات قهرمانانه اسیر «یوسف المبحوح» که در دفاع از بانوان اسیر یک افسر صهیونیست را مورد حمله قرار داد، تصریح کرد که دشمن صهیونیستی تمامی خطوط قرمز را در قبال بانوان اسیر زیر پا گذاشته است.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین اظهار داشت که صبر ملت و مقاومت فلسطین در برابر جنایات دشمن صهیونیستی به پایان رسیده است.

وی گفت که گروه‌های مقاومت فلسطین با نگرانی و خشم فراوان پیگیر اوضاع کنونی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند. وی تاکید کرد که اسرا توانستند هیبت پوشالی دشمن را در هم شکنند.

این عضو ارشد جهاد اسلامی مسئولیت هرگونه تشدید تجاوزات علیه اسرا را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و اظهار داشت: تا زمانی که اسرای فلسطینی در معرض تجاوز و جنایت باشند، منطقه روی امنیت و آرامش را به خود نخواهد دید.

گفتنی است، اخیراً یک هیأت از مصر عازم تل آویو شد و پیام هشدارآمیز جنبش حماس را به مقامات رژیم صهیونیستی ابلاغ کرد. حماس خطاب به صهیونیستها اعلام کرده است که مسأله لغو محاصره غزه هیچ ارتباطی به مسأله آزادی اسرای صهیونیست ندارد.

جنبش حماس تأکید کرده است که اسرای صهیونیست تنها در ازای آزادی اسرای فلسطینی نور خورشید را خواهند دید. حماس هشدار داده است که تعلل در لغو محاصره غزه نیز به انفجار اوضاع در این منطقه می انجامد.

کد خبر 5380695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha