۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

معاون سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری:

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط کرونایی را تشدید می کند

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط کرونایی را تشدید می کند

شهرکرد- معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سویه امیکرون به کشور، گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط کرونایی را در استان تشدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی ظهر چهارشنبه در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به تثبیت شرایط کرونایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به ورود سویه امیکرون به کشور در صورت سهل انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وضعیت کرونایی در استان تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری توجه بیشتری شود، عنوان کرد: وضعیت رنگ بندی کرونایی ۹ شهرستان در چهارمحال و بختیاری آبی است اما در صورت ورود امیکرون به استان معادلات بر هم می‌خورد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن تزریق کرده‌اند، تصریح کرد: شهرستان «کیار» با ۹۸ درصد و شهرستان «شهرکرد» با ۸۳ درصد بیشترین و کمترین تزریق واکسن در این گروه سنی را به خود اختصاص داده‌اند.

مردانی ادامه داد: بر اساس دستور العملی‌های کشوری دانش آموزانی که واکسن کرونا را نزده‌اند نباید به صورت حضوری در کلاس درس شرکت کنند.

وی افزود: تزریق واکسن گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در چهارمحال و بختیاری کمتر از میانگین کشوری است که باید علت این مهم بررسی شود.

کد خبر 5381752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha