۳ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴

امام جمعه موقت سنندج:

سیره حاج قاسم سلیمانی الگویی مناسب برای پیشبرد امور است

 سیره حاج قاسم سلیمانی الگویی مناسب برای پیشبرد امور است

سنندج- امام جمعه موقت سنندج گفت: شجاعت و اخلاق مداری شهید حاج قاسم سلیمانی مثال زدنی بود و برای پیشبرد امور باید از شخصیت این شهید والامقام الگو بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: به ایام شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نزدیک می‌شویم و در این ایام باید ایثار، فداکاری و خدمات این خادم بزرگ مردم یادآوری شود.

وی افزود: این شهید والامقام الگوی شجاعت و اخلاق مداری بوده و باید برای پیشبرد امور جامعه از شیوه مدیریت وی الگوگیری کنیم.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته سواد آموزی اظهار کرد: اسلام دین علم آموزی و آگاهی بخشی است و در آموزه‌های مترقی اسلامی تأکید ویژه ای بر سوادآموزی شده است.

ماموستا حسینی افزود: قدردان همه افرادی هستیم که در راستای سوادآموزی در جامعه همت می‌گمارند.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود از نمازگزاران سنندجی خواست که عمل به آموزه‌های قرآنی را اولویت زندگی خویش قرار دهند و در این راستا از تجمل گرایی، دنیا پرستی و حسادت پرهیز کنند.

ماموستا حسینی از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان شاخصه جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: اگر این دستور الهی در جامعه نمود عملی داشته باشد بسیاری از آسیب‌ها وجود نخواهد داشت.

کد خبر 5382995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha