رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

یک میلیون دُز واکسن کرونا در کهگیلویه وبویراحمدتزریق شد

 یک میلیون دُز واکسن کرونا در کهگیلویه وبویراحمدتزریق شد

یاسوج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: یک میلیون و ۳۰ هزار دُز انواع واکسن در نوبت‌های اول، دوم و یادآور در استان کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدان پناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع نوع جدید بیماری کرونا در کشور، مردم کهگیلویه و بویراحمد برای پیشگیری از ابتلاء به این ویروس و تکمیل واکسیناسیون خود هر چه سریع‌تر به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی بیان کرد: اکنون ۱۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۷ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

یزدان پناه اظهار داشت: شمار قربانیان این بیماری در استان یک هزار و ۴۱ نفر است و در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد نداشتیم.

وی افزود: از ۵۰۹ تست پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی در شهرهای یاسوج و دهدشت حدود ۱۸ درصد موارد مثبت بودند.

یزدان پناه بیشترین موارد مثبت را در شهرستان بویراحمد عنوان کرد و گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۵ هزار و ۱۱۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

کد خبر 5386409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha