۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

رمز ماندگاری حاج قاسم ایمان و عمل صالح بود

رمز ماندگاری حاج قاسم ایمان و عمل صالح بود

کرمانشاه- فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: رمز ماندگاری حاج قاسم ایمان و عمل صالح بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: درود خدا بر همه شهیدان و مجاهدان راه خدا و درود خدا بر سردار دل‌ها عزیزی که برای کشور ما عزت و سربلندی به ارمغان آورد و عزت این شهید بزرگوار محصول ۲ جهاد اکبر و اصغر بود.

وی افزود: سردار سلیمانی اعتقادات ما را به فضائل اصحاب عاشورا نزدیک کرد و به ما یاد داد در خاکریز اول با دشمن مقابله کنیم و هیچ‌گاه خط مقدم مبارزه با دشمن را رها نکنیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هرگز میدان جهاد را ترک نکرد چرا که می‌دانست عزت مسلمانان در جهاد است و بدون شک رمز ماندگاری حاج قاسم ایمان و عمل صالح بود و هیچگاه اجر و پاداشی برای جهاد خود طلب نکرد.

وی بیان کرد: سردار حاج قاسم زینت ولایت، مهربان و نرم خو بود و قلبی رئوف داشت، او فاضل بود و با فضل رشد یافته بود، آمر به معروف و ناهی از منکر و حافظ حدود الهی بود.

سردار ریحانی گفت: درود خدا بر او و هم‌رزمانش که امروز فخر ایران شده‌اند و امروز مسئولیت ما در برابر این شهید بیشتر شده و ما باید در این راه بمانیم و ثابت قدم باشیم‌.

وی خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی اتحاد ملت ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان بیشتر کرد و عزم و اراده ملت ایران در مقابله با دشمنان بیشتر شده است.

کد خبر 5390090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha