۱۴ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۲

رئیس اداره آموزش پلیس راهور کرمانشاه خبر داد؛

توقیف یک هفته‌ای خودرو جزای دور دورهای شبانه در کرمانشاه

توقیف یک هفته‌ای خودرو جزای دور دورهای شبانه در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه از توقیف یک هفته‌ای خودرو جزای دور دورهای شبانه در کرمانشاه خبر داد.

محمدرضا خشنودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح برخورد با خودروهایی که شبانه در خیابان‌های شهر کرمانشاه اقدام به ایجاد مزاحمت از طریق صدای ناهنجار، حرکات نمایشی و دور دور کردن می‌کنند و با این کار خود آسایش عمومی را به مخاطره می‌اندازند آغاز شده است.

وی افزود: طرح برخورد با خودروهایی که شبانه اقدام به حرکات نمایشی می‌کنند همواره در کرمانشاه انجام گرفته و بر اساس قانون خودروهایی که همزمان ۲ تخلف حادثه ساز داشته باشند اعمال قانون و خودرو به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه قضائی پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نارضایتی عمومی به ویژه در شهرک کسری و محله ۲۲ بهمن از رانندگان خودروهایی که اقدام به مزاحمت‌های ترافیکی شبانه می‌کنند اقدام به صدور دستوری کرد که این خودروها در مرحله نخست به مدت یک هفته توقیف شوند.

خشنودی بیان کرد: صدور جریمه برای چنین رفتارهایی که سبب سلب آسایش مردم می‌شود کافی نبوده و توقیف یک هفته‌ای خودرو متخلفان به کاهش مزاحمت‌های شبانه کمک می‌کند و پلیس راهور با تقدیر از پشتیبانی دستگاه قضائی در برخورد با سلب کنندگان آسایش عمومی، با هر اقدامی که امنیت اجتماعی و روانی شهروندان را به مخاطره بیاندازد با جدیت برخورد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس راهور شبانه در خیابان‌های کرمانشاه حضور داشته و در صورت مشاهده اقدامات هنجارشکنانه رانندگی با متخلفان برابر قوانین و دستورات برخورد می‌کنند و به صورت میانگین روزانه چهار خودرو به مدت یک هفته در پارکینگ توقیف یا ثبت توقیف می‌شوند.

کد خبر 5391087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha