۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۲۳

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

۴ قطعه زمین در مسیر خط ۲ متروی اصفهان آزادسازی می‌شود

۴ قطعه زمین در مسیر خط ۲ متروی اصفهان آزادسازی می‌شود

اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از آزادسازی چهار قطعه زمین در مسیر خط ۲ متروی این کلانشهر با موافقت اعضای کمیسیون ماده پنج استان خبر داد.

مهران زینلیان ظهر یکشنبه پس از پایان جلسه کمیسیون ماده پنج استان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین مصوبات این جلسه آزادسازی چهار قطعه زمین در مسیر خط ۲ مترو اصفهان بود که اعضا کمیسیون امروز با آن موافقت کردند و یکی از مشکلات این خط رفع شد و می‌توانند آزادسازی را انجام دهد.

او افزود: ایجاد مسیر دسترسی به بیمارستان کودکان امام حسین (ع) در خیابان امام خمینی (ره) نیز از دیگر مصوبات امروز بود و پیش‌بینی می‌شود که مشکلات این محدوده نیز در آینده حل و فصل شود.‌

لزوم توجه به فرونشست زمین در طرح‌های بازآفرینی شهری اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: بی شک مسئله آلودگی هوا و فرونشست زمین در کمیسیون ماده پنج و طرح‌های بازآفرینی شهری جزو مواردی است که برای بارگذاری‌های جدید به آن توجه می‌شود.

زینلیان ادامه داد: طرح بارگذاری در یک زمین پنج هزار متری کشاورزی در غرب شهر اصفهان امروز در کمیسیون مطرح شد که خوشبختانه اعضا برای حفظ سبزینگی شهر و مسئله آلودگی هوا با آن مخالفت کردند.

او درباره طرح کمیسیون ماده پنج در شهرک نیرو هوایی که دچار فرونشست است، خاطرنشان: مقرر شد در مورد این شهرک به عنوان گستره ویژه متمرکز شوند و از بلند مرتبه سازی در آن خودداری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون ماده پنج استان امروز با حضور شهردار، رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و سایر اعضا در استانداری برگزار شد.

کد خبر 5390327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha