بدلیل تجمع دهها هزار نفری در سالگرد شهید سلیمانی؛

فعالیت فرودگاه بین المللی بغداد به صورت موقت متوقف شد

فعالیت فرودگاه بین المللی بغداد  به صورت موقت متوقف شد

به دنبال تجمع ده ها هزار نفر در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در محل ترور آنها در جاده منتهی به فرودگاه بغداد تجمع، فعالیت این فرودگاه به صورت موقت متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین در خبری اعلام کرد که فعالیت فرودگاه بین المللی بغداد به صورت موقت متوقف شد. این مسئله در حالی روی داده که ده‌ها هزار نفر در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس امشب در محل ترور آنها در جاده منتهی به فرودگاه بغداد تجمع کردند.

تجمع کنندگان در محل شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس اقدام به روشن کردن شمع در آنجا کردند. این درحالی است که آخرین اخبار از عراق حاکی از آن است که در خیابان فرودگاه بغداد نیز تجمع گسترده‌ای توسط عراقی‌ها صورت گرفته است.

فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی نیز به همین مناسبت تأکید کرد که حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، با خون خود، ارزش‌هایی را ثبت کردند. وی تاکید کرد، ما با ریخته شدن خون، شکست نمی‌خوریم زیرا میراث‌دار امام حسین (ع) هستیم. رئیس سازمان حشد شعبی همچنین بیان داشت که این جنایت باعث می‌شود که هیچ نظامی آمریکایی با اراده مردم، در عراق باقی نماند.
سید عمار الحکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق هم در پیامی تاکید کرد که این دو شهید نقشه‌های تروریسم را خنثی کردند. مناره جمال المهندس دختر ابومهدی المهندس نیزدر جمع تجمع مردم بغداد، بر انتقام گیری از آمریکا تاکید کرد.

روز شنبه نیز مردم عراق مراسم پاسخ میلیونی به جنایت ترور فرماندهان پیروزی را در شهر بغداد برگزار کردند.

کد خبر 5390618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha