۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱:۲۴

سرپرست فرمانداری دشتستان معارفه شد

سرپرست فرمانداری دشتستان معارفه شد

بوشهر- در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، صادق بوستانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر یکشنبه‌شب در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت جوانان را به صورت جدی در دستور کار داریم و از جوانان توانمند بهره می‌گیریم.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به اینکه دشتستان دارای نیروی انسانی قوی و توانمندی است افزود: از نیروهای توانمند این شهرستان استفاده می‌کنیم و بخش عمده‌ای از انتصابات ما از افرادی خواهد بود که در دشتستان هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های بی‌شمار شهرستان دشتستان بهتر و بیشتر استفاده کنیم خاطرنشان کرد: در دشتستان بر اساس گام دوم انقلاب جوان‌گرایی را رقم زدیم و یک کادر مدیریتی جوان و تحصیل کرده را در دشتستان برای خدمت به مردم این شهرستان معرفی کردیم.

استاندار بوشهر به تلاش دشمن برای تضعیف انقلاب و ضعیف و فاسد نشان دادن مسئولان و مدیران اشاره کرد و ادامه داد: دشمن دنبال مأیوس کردن مردم ایران و فاصله انداختن بین دولت و ملت است.

تقویت فضای همدلی

فرماندار سابق دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: همه تلاش ما در دشتستان این بوده که در فضایی آرام به مردم خدمت کنیم و در این راستان تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

فتح‌الله نوروزی با اشاره به اینکه تلاش کردیم از نقدها استقبال کنیم و چراغ راه ما باشد، بیان کرد: تلاش کردیم با ایجاد فضای همدلی و وحدت بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وی مردم دشتستان را مردمی قدرشناس دانست و تصریح کرد: در زمینه توسعه زیرساخت‌های شهرستان دشتستان خدمات بسیار خوبی انجام شده است.

سرپرست فرمانداری دشتستان معارفه شد

کمک به فرماندار جدید

امام جمعه برازجان نیز بیان کرد: مردم‌داری و مقابله با فساد، پاکدستی، ارائه خدمات جهادی و شبانه‌روزی و تکریم مردم باید در دستور کار همه مسئولان و مدیران باشد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح بر لزوم همراهی و همکاری همگانی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم را ضروری دانست و افزود: همگی باید دست به دست هم داده تا به فرماندار جدید در راستای پیشروی اهداف نظام کمک کنند.

سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه امام جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان نیز فرماندار سابق دشتستان را شخصی پاسخگو و خدمت‌گزار معرفی کرد و اظهار داشت: مردمان خوب و انقلابی دشتستان شایسته بهترین خدمات از طرف دولت مردان هستند

حرکت بر پایه اتحاد و همدلی

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: دشتستان ظرفیت‌های زیادی دارد که در مسیر پیشرفت شهرستان از تمام این ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

صادق بوستانی اضافه کرد: در این مسیر سترگ نگاه بر پایه اتحاد و همدلی خواهد بود که با میدان دادن به جوانان این مهم بخوبی میسر خواهد شد.

در این آئین از خدمات فتح الله نوروزی فرماندار سابق دشتستان قدردانی و صادق بوستانی به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد.

کد خبر 5390663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha