۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸

امام جمعه شاهین شهر:

مسئولان باید اخلاص شهید سلیمانی را سرمشق قرار دهند

مسئولان باید اخلاص شهید سلیمانی را سرمشق قرار دهند

اصفهان – امام جمعه شاهین شهر گفت: صدق و اخلاص جوهره شکل دهنده مکتب حاج قاسم سلیمانی است و مسئولان باید اخلاص حاج قاسم را سرمشق قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم هاشمی شامگاه دوشنبه در مراسم دومین سالگرد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در مصلای نماز جمعه شاهین شهر اظهار داشت: شهید سلیمانی به ولایت به عنوان خیمه نظام، باوری عمیق داشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ولایت را خیمه می‌دانست و به عنوان یک رکن اساسی به آن پایبند بود، افزود: صدق و اخلاص جوهره شکل دهنده مکتب حاج قاسم سلیمانی است و مسئولان باید اخلاص حاج قاسم را سرمشق قرار دهند.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه موضوع جهاد تبیین یکی از عرصه‌های مهم مبارزه دائمی جریان حق و باطل است، اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده شهید سلیمانی فرمودند؛ شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره کشور است.

شهادت سپهبد سلیمانی سر منشأ جوششی تازه در انسان‌های آزاده و نسل حاضر شد

همچنین در ادامه این مراسم سیدمحمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: شهادت پرافتخار فرزند ملت، سرباز ولایت و پاسدار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست پلیدترین تروریست‌های جهان، نشانه بارز حقانیت جبهه اسلام و حرکت بیداری اسلامی و نقطه‌ای بر پایان حیات شرارت بار شیطان بزرگ در منطقه بود.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر گوهربار خود را در اعتلا و دفاع از انقلاب اسلامی و مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان گذراند، نمادی است از ولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی که با شهادتش صلابت و بزرگی اش را به رخ عالم کشید.

کاظمی طبا تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی سر منشأ جوششی تازه در انسان‌های آزاده و نسل حاضر شد.

وی خاطرنشان ساخت: مکتب سلیمانی که به فرموده خودش «ما ملت امام حسینیم» جز شعارهای اصلی نظام بوده و ما همواره در این مکتب خواهیم ایستاد و تا پای جان زیر سایه رهبر معظم انقلاب و خورشید ولایت در این راه بیعت نهاده و می‌مانیم.

کد خبر 5391849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha