۱۸ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۷

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک:

مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب متعالی فاطمی است

مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب متعالی فاطمی است

قزوین - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه ترویج مکتب حاج قاسم در جامعه یک ضرورت است، گفت: مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب متعالی فاطمی است.

به گزارش خبرنگار مهر دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز شب گذشته در مراسم باشکوه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار سلیمانی مسجد جامع کوهین ضمن تسلیت شهادت این بانوی بزرگ و گرامیداشت یاد سردار سلیمانی و شهدای تازه تفحص شده اظهار کرد: پیام رهبر معظم انقلاب برای شهیدان شاهدی که در سالروز شهادت حضرت زهرا تشییع شدند، بسیار عمیق و پرمعناست، قطعاً شهدا آیات الهی هستند که خیر کثیر و برکات آنها بر همه خواهد رسید.

وی افزود: بر خانواده شهدای گمنام که سالیان سال در فراغ عزیزان خود صبر کردند و این روزها شاهد حضور پیکر تعدادی از این شهدا و استقبال باشکوه ملت شهیدپرور از آنها هستیم، درود و رحمت می‌فرستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ادامه داد: ما وارث مکتب فاطمی و مکتب روح الله و حاج قاسم هستیم؛ باید دید این مکتب چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توان به آن دست یافت. ویژگی‌هایی که به مکتب صدیقه طاهره (س) وصل می‌شود.

وی عنوان کرد: اخلاص، صداقت در کار، ولایتمداری و پیروی راستین از منویات مقام معظم رهبری، ایمان، خلوص نیت و اندیشه ارزشمند از ابعاد مختلف ویژگی‌های شخصیتی مکتب سردار سلیمانی و محبوبیت این شخصیت در مجامع ملی و بین‌المللی بود، این نکات در سبک زندگی حضرت زهرا (س) به عنوان یک شاخصه مهم دیده می‌شود.

محمدبیگی اضافه کرد: از رموز اثرگذاری مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه می‌توان به مجاهدت ایشان برای دفاع از حقوق جامعه اسلامی و انسانیت اعم از مرد و زن اشاره کرد. عملکرد و مجاهدت این سردار شهید فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور و در راستای احیای تمدن نوین اسلامی بود.

وی در پایان یادآور شد: این سنت الهی است کسانی که در راه الهی فعالیت کنند، خداوند یادشان را در دنیا و تاریخ جاودان می‌کند و حاج قاسم به دلیل خلوص نیت و تلاش بی وقفه‌اش در راه تعالی اسلام و انقلاب در دل‌ها نفوذ کرد و امروز انسان‌های آزاده جهان از ایشان به عنوان سرار دل‌ها یاد می‌کنند. ترویج مکتب حاج قاسم در جامعه یک ضرورت است و همگان باید در این راه کوشا باشیم.

کد خبر 5394510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha