۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴

طی ۹ ماهه امسال؛

۴۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

۴۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر- معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی ۹ ماهه امسال بیش از چهار هزار و ۲۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای کنترل بازار و مقابله با تخلفات صنفی اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی بازرسی از اصناف را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: طی ۹ ماهه امسال بیش از ۵۷ هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی استان بوشهر انجام شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تشکیل دو هزار و ۸۹۷ پرونده تخلف صنفی در استان، ارزش آن را ۳۹۱ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به ارسال این پرونده‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات با جدیت در دستور کار است.

جمالی با اشاره به اجرای گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط خاطرنشان کرد: هزار و ۷۱۰ مورد گشت انجام شده و هزار و ۳۵۰ فقره تخلف نیز تشکیل شده است که ارزش آن بیش از ۱۶ میلیارد ریال است.

وی از انجام ۱۰ هزار و ۲۶۲ مورد بازرسی برای مبارزه با قاچاق در سطح عرضه خبر داد و افزود: ۱۳۱ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال تشکیل شده است.

کد خبر 5394575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha