۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳

طی هفت ماهه امسال؛

۲۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

۲۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیش از دو هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای نظارت بر بازار در سطح استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های متنوعی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به انجام ۴۶ هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی استان بوشهر اضافه کرد: این میزان بازرسی طی هفت ماهه نخست امسال صورت گرفته است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تشکیل دو هزار و ۲۴۷ پرونده تخلف صنفی در استان بیان کرد: پرونده این تخلفات به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی از انجام هزار و ۴۶۴ مورد گشت مشترک با دستگاه‌های مختلف خبر داد و افزود: این گشت‌ها منجر به تشکیل هزار و ۱۴۴ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۴ میلیارد ۵۸۴ میلیون ریال شده است.

جمالی با اشاره به انجام هفت هزار و ۴۸۰ مورد بازرسی به منظور مقابله با قاچاق تصریح کرد: این بازرسی‌ها منجر به تنظیم ۹۸ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به ارجاع این پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی، ارزش آنها را بیش از ۸۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

کد خبر 5350533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha