۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰

گزارشی از مجمع انتخابات فدراسیون شنا/ شیرجه نیازمند نگاه ویژه

گزارشی از مجمع انتخابات فدراسیون شنا/ شیرجه نیازمند نگاه ویژه

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو امروز دوشنبه با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. پیش از آغاز مجمع محمد پولادگر معاون جدید وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع صحبت کرد.

پولادگر گفت: روز مهمی است و قرار است سکان هدایت فدراسیون را به دست کسی بدهیم که با برنامه‌هایش باعث رشد و شکوفایی این رشته شود. با اذن خداوند وارد دستور جلسه شویم. رسمیت مجمع را با حضور ۵۴ نفر اعلام می‌کنیم. کاندیدها با زمانی که دارند نهایت بهره را ببرند. زمان برای صحبت کردن کم است اما فرصت برای میدان عمل بسیار است.

محسن رضوانی رئیس فعلی فدراسیون و یکی از گزینه‌های انتخابات در مجمع گفت: حدود ۲۰ سال بازیکن تیم ملی واترپلو بودم. به عنوان دبیر، سرپرست و رئیس فدراسیون فعالیت کردم. دو دوره رئیس فدراسیون بودم. گزارشی از اتفاقات ۴ سال گذشته می‌دهم و سپس برنامه‌های خود را ارائه می‌دهم.

رضوانی ادامه داد: شنا به عنوان یکی از سه رشته مادر در دنیا مطرح است. کشورهای مطرح در المپیک در رشته‌های پایه صاحب بیشترین مدال هستند. امیدوارم روزی شنا ایران در آسیا و جهان به مدال برسد. در چهار سال دوم روی بخش پایه سازی کار کردیم. برای آموزش شنا در یک مسیر کار می‌کنیم.

وی با اشاره به مدال واترپلو در بازی‌های آسیا ۲۰۱۸ اندونزی گفت: پس از ۴۴ سال به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسیدیم. اتفاق مهم‌تر جوان بودن تیم بود که نتیجه آن را در بازی‌های آسیایی پیش رو خواهیم دید. امیدواریم در این دوره یک پله بالاتر قرار گیریم.

رضوانی با اشاره به شیرجه افزود: با توجه به کمبود سخت افزارها نمی‌توانیم در کل کشور شیرجه را یکسان توسعه دهیم. اتفاق بزرگ شیرجه قهرمانی سوم در سال ۲۰۱۶ در مسابقات آسیا رخ داد ولی باید با نگاه ویژه در کل کشور پیش برویم. در شنا در ۱۲ نقطه کشور شناگران مطرح داریم. این اتفاق بزرگی است چون قبلاً فقط در چند نقطه کشور شنا متمرکز بود. امیدوارم گام‌های بهتری برداریم..

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضاخانی یکی از گزینه‌های ریاست شب گذشته از انتخابات انصراف داد و محمد بابایی هم در جلسه امروز شرکت نکرد. به این ترتیب انتخابات با تنها گزینه یعنی محسن رضوانی برگزار شد. رضوانی در این مجمع با کسب ۵۵ رأی از ۵۸ رأی مأخوذه با حداکثر آرا به مدت ۴ سال دیگر سکان هدایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را عهده دار شد.

کد خبر 5396122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha