۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام اردبیل خبر داد؛

پشتیبانی از ۱۸۰۰ واحد تولیدی کوچک اشتغال‌محور در اردبیل

پشتیبانی از ۱۸۰۰ واحد تولیدی کوچک اشتغال‌محور در اردبیل

اردبیل- مدیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از اشتغال، به واحدهای کوچک و کارگاه‌های محدود تسهیلات پرداختی یک‌هزار و ۸۰۰ واحد در استان اردبیل انجام شده است.

مهدی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از رویکردهای ستاد اجرایی امام و بنیاد برکت حمایت از کارگاه‌های کوچک تولیدی با هدف رونق اشتغال و توانمندی تولید داخلی است که عزم راسخ داریم تا فعالیت‌ها در این زمینه به شکل گسترده ادامه پیدا کند.

وی اشتغالزایی ۵ هزار نفر را در قالب این کارگاه‌های کوچک در مناطق شهری و روستایی یادآور شد و تصریح کرد: سقف تسهیلات پرداختی برای این کارگاه‌ها ۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان بوده که در این راستا مشاغل خرد خانگی و کارگاه‌های کوچک در مناطق مختلف راه‌اندازی شده که نمونه آن محله آقاباقر اردبیل است که به یک شهرک بزرگ کارگاهی تبدیل شده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل تولید محصولات متنوع را در این کارگاه‌ها از درب و پنجره گرفته تا تولید محصولات صنایع دستی، فرش و وسایل مورد نیاز خانواده‌ها یادآور شد و گفت: برای توسعه این مجموعه‌های تولیدی در کنار حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از فعالان این بخش و پرداخت تسهیلات، سعی شده تا موانع صدور مجوز نیز رفع و به سرعت راه‌اندازی این کارگاه‌ها را به شکل مناسب و مطلوب شاهد باشیم.

افتخاری رویکرد نهادهای انقلابی را در تحقق شعار سال به ویژه مانع‌زدایی و پشتیبانی‌های همه‌جانبه از صاحبان تولید یادآور شد و افزود: ما در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا در کنار حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران طرح‌های متوسط و بزرگ، از این صنایع کوچک نیز حمایت لازم را داشته باشیم تا خانواده‌ها بتوانند فرصت اشتغال و توانمندی اقتصادی پیدا کنند.

کد خبر 5396834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha