۲۸ دی ۱۴۰۰، ۹:۱۶

تهیه‌کننده برنامه با مهر مطرح کرد؛

مصطفی امامی عازم «استودیو هشت» شد/تغییر رویکرد برنامه در فصل جدید

مصطفی امامی عازم «استودیو هشت» شد/تغییر رویکرد برنامه در فصل جدید

تهیه‌کننده برنامه «استودیو هشت» ضمن اشاره به اجرای مصطفی امامی در فصل جدید این برنامه رادیویی از خبری‌تری شدن رویکرد این برنامه خبر داد.

مژگان فرزین تهیه‌کننده برنامه «استودیو هشت» درباره فصل جدید این برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: فصل جدید این برنامه از این هفته آغاز شد و هر روز عصر روی آنتن رادیو نمایش می‌رود که تغییراتی در رویکردهایش دارد.

این تهیه‌کننده همچنین درباره تغییر مجری در این فصل اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که داشتیم سعی کردیم مجری‌ای انتخاب کنیم که به این حوزه مسلط باشد، شم خبری داشته باشد و نسبت به اخبار و اتفاقات هنری اشراف داشته باشد. مصطفی امامی هم جزو مجریان مسلط است که همین الان برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما را اجرا می‌کند و علاوه بر این سبقه اجرا در رادیو را هم داشته است.

فرزین با اشاره به بخش‌های این برنامه ادامه داد: «استودیو هشت» قبلاً یک برنامه مجله‌ای بود با رویکرد نمایشی اما تصمیم گرفتیم این برنامه بیشتر خبری شود و خبرهای دنیای هنر را در آن بررسی کنیم.

مصطفی امامی عازم «استودیو هشت» شد/تغییر رویکرد برنامه در فصل جدید

فرزین با اشاره به اینکه برنامه به‌صورت یک هفته در میان روی آنتن می‌رود اظهار کرد: قرار است برنامه خبری‌تر باشد و در این رویکرد آیتم‌های مختلفی داریم و بخش‌هایی که به طور ویژه‌تری به اخبار می‌پردازند. در یکی از آیتم‌ها تمام بخش‌های نمایشی مثل حوزه‌های تصویری سینما، شبکه نمایش خانگی و تلویزیون و همچنین تئاتر بررسی می‌شود. بخش وب گردی را هم داریم و برخی خبرها هم توسط مجری خوانده می‌شود.

تهیه‌کننده «استودیو هشت» تصریح کرد: مجله رادیویی ما مثل روزنامه است، ورق می‌زنیم و با هر آیتم سعی داریم اطلاعات مورد نیاز مخاطب را به او ارائه دهیم.

وی به دیگر آیتم‌های برنامه اشاره و بیان کرد: آیتم‌های «ربع سکانس»، «دالان استودیو هشت» و «کافه استودیو هشت» از این جمله هستند؛ در «ربع سکانس» قطعه‌ای از فیلم‌های قدیمی را معرفی می‌کنیم که برای دهه ۷۰ هستند اما فروش بالایی داشته‌اند. در «دالان استودیو هشت» نیز اخبار و اطلاعات مربوط به گردشگری را مرور می‌کنیم.

فرزین یادآور شد: همه آیتم‌ها کوتاه است و قرار است در حد چند دقیقه اطلاعات لازم را بدهد که اگر مخاطب ما در فضایی مثل ترافیک است دچار کلافگی نشود.

«استودیو هشت» در گروه مستند، ترکیبی نمایشی رادیو نمایش تهیه می‌شود و شنبه تا چهارشنبه عصرها ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

کد خبر 5402200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha