۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴

روایت رادیو نمایش از برگزاری جشنواره فیلم فجر

روایت رادیو نمایش از برگزاری جشنواره فیلم فجر

همزمان با ایام دهه فجر، رادیو نمایش روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را با برنامه‌های گوناگون روایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه‌های رادیویی «استودیو 8»، «پرانتز باز» و «دیالوگ» از افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره فیلم فجر را از محل برگزاری جشنواره به صورت زنده پوشش خواهند داد.

پرانتزهای نقش و فیلم و خبر باز می‌شوند

مارال دوستی تهیه کننده سردبیر «پرانتزباز» در این باره گفت: به دلیل مخاطبان زیاد «پرانتز باز»، این برنامه امسال در دو بخش زمانی 17 تا 17:45 و 18:30 تا 19:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود و علاوه بر پوشش اخبار گزارش‌هایی از پشت صحنه و مراحل تولید فیلم‌های راه یافته به سی و سومین جشنواره فیلم فجر را پوشش خواهد داد و پرانتز‌های مختلفی همچون پرانتز نقش، پرانتز فیلم و پرانتز خبر را شامل می‌شود.

وی افزود: همچنین موسیقی و دیالوگ‌های فیلم‌ها، تیزر فیلم و گفتگوهایی از منتقدان، فیلمسازان و صاحب‌نظران سینما از دیگر بخش‌های این برنامه است که اجرای آن را کامران تفتی برعهده دارد و چهره‌هایی چون بهروز رضوی، فربد رحیمی‌مقدم، گلاره عباسی و امیر علی نبویان به همراه خبرنگاران این برنامه را اجرا خواهند کرد.

تمرکز بر فعالیت‌های آهنگسازان شاخص سینمای ایران در «استودیو 8»

همچنین مهدی شیبانی‌زاده تهیه‌کننده سردبیر برنامه «استودیو 8» درباره حضور این برنامه در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: «استودیو 8» علاوه بر اطلاع رسانی فیلم‌های جشنواره بر فعالیت‌های آهنگسازان شاخص سینمای ایران بعد از انقلاب متمرکز خواهد بود که شهرام شکیبا به عنوان  مجری کارشناس و پیمان شوقی و سحر عصر آزاد در مقام منتقد در این برنامه حضور خواهند داشت.

این برنامه از ساعت 16 تا 17 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

نگاه تحلیلی به جشنواره فجر در «دیالوگ»

امسال برنامه رادیویی «دیالوگ» نیز به تهیه‌کنندگی، سردبیری و اجرای ایوب آقاخانی لحظات موجود در جشنواره سی و سوم را با نگاهی تحلیلی از محل برگزاری جشنواره پوشش خواهد داد. این برنامه از ساعت 21 تا 22:15 روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.

علاوه بر برنامه‌های زنده، نمایش‌های رادیویی «یادگار سال‌های رنج»، «قطره قطره در باران»، «خواب سفید»، «هویدا در مسجد»، «سفیر» و... که در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده‌اند در ایام دهه فجر از شبکه‌های مختلف رادیویی و رادیو نمایش پخش خواهند شد.

کد خبر 2478715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha