۲۸ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۱

فرماندار دشتی:

سهمیه آرد شهرستان دشتی اضافه شد/ نظارت ۵۰ بازرس

سهمیه آرد شهرستان دشتی اضافه شد/ نظارت ۵۰ بازرس

بوشهر- فرماندار شهرستان دشتی از نظارت ۵۰ بازرس بر نانوایی‌های شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری به‌عمل‌آمده ۵۰۰ کیسه آرد به سهمیه شهرستان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری دوشنبه‌شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان دشتی که با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران و معاونین کل استان و شوراها اسلامی روستاها برگزار شد، اظهار داشت: در راستای رفع مشکل نان مردم شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدیم.

وی افزود: با پیگیری به‌عمل‌آمده ۵۰۰ کیسه آرد به سهمیه شهرستان اضافه شد و از طرفی ۵۰ بازرس در سطح شهرستان کار نظارت بر نانوایی‌ها از صبح تا شب بر عهده گرفتند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه انتظار داریم افراد در گفتار و اظهارنظرهای خود انصاف و تقوا را رعایت کنند ادامه داد: برخی از نانوایی‌های شهرستان به‌ویژه در بخش شنبه و طسوج و کاکی به دلیل وجود کارگران فصلی با کمبود آرد مواجه بودند که به حمدالله این مشکل حل شد.

پرهیز از کارهای نمایشی و تبلیغاتی

وی بابیان اینکه نباید اقدامات و تلاش‌های دیگران را نادیده و آن‌ها را به نام خود تمام کنیم، اضافه کرد: قطعی سیستم خرید آرد؛ عدم ارسال به‌موقع آرد به نانوایی‌ها و افزایش تعداد کارگران فصلی از مهم‌ترین مشکلات نانوایی‌ها بود.

نادری ادامه داد: شرکت غله استان تنها نیرو خود در شهرستان به مرکز استان انتقال داد و همین امر باعث شد نظارت لازم بر روند توزیع آرد صورت نگیرند.

وی با بیان اینکه مردم بهترین قاضی هستند گفت: بعد از صدور احکام بازرسین توسط جهاد کشاورزی مشکل توزیع آرد در شهرستان حل شد.

نادری با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانتی است که در اختیار ما قرار دارد تصریح کرد: باید از انجام کارهای نمایشی و تبلیغاتی پرهیز کنیم و تنها دغدغه ما رفع مشکلات مردم باشد.

اختصاص تمامی متخصصین موردنیاز به بیمارستان زینبیه

فرماندار دشتی با تقدیر از تلاش‌های دکتر کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی علی‌رغم همه کمبودها و مشکلات مالی افزود: با پیگیری‌های دکتر کرمی و نشست اخیر با وزیر بهداشت تمامی متخصصین موردنیاز به بیمارستان زینبیه اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: در خصوص رفع مشکلات مردم در زمینه صدور قبوض آب مقرر گردید کارگروهی ضمن بررسی موضوع نسبت به اصلاح این قبوض اقدام کنند.

حل ضمانت تسهیلات مسکن روستایی

نادری با بیان اینکه مشکل ضمانت زنجیره‌ای مردم برای گرفتن تسهیلات مسکن روستایی مرتفع شد گفت: مشکل گازرسانی به دهستان طسوج و برق‌رسانی به برخی از واحدهای مسکونی دشت پلنگ بعد از سالیان سال حل شد.

وی یادآور شد: بنیاد مسکن توسعه طرح‌های هادی در روستای جبری و مل گاودان با فوریت اجرا شود تا مشکل مردم حل شود.

نادری از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای محور دولت‌آباد و زیارت خبر داد و گفت: کارخانه سیمان در محور خورموج - لاور مشارکت خواهد کرد.

وی همچنین از تخصیص قریب به ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های شهرستان خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان فعال خواهد شد.

کد خبر 5402509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha