۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

وزیر صمت:

طرح توسعه کارخانه فولاد شادگان اجرایی می‌شود

طرح توسعه کارخانه فولاد شادگان اجرایی می‌شود

شادگان- وزیر صمت گفت: طرح توسعه کارخانه فولاد شادگان قرار است ظرف یک سال و نیم آینده اجرایی شود که به نظر می‌آید این مدت طولانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا فاطمی امین ظهر امروز پنجشنبه همراه با استاندار خوزستان از کارخانه فولاد شادگان بازدید کرد و گفت: یکی از طرح‌های مهم در شهرستان شادگان کارخانه فولاد است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد: طرح توسعه کارخانه فولاد شادگان قرار است ظرف یک سال و نیم آینده اجرایی شود که به نظر می‌آید این مدت طولانی است و در وزارت صمت این آمادگی وجود دارد که مشکلات آن برطرف شود.

به گزارش مهر، وزیر صمت صبح امروز از طریق فرودگاه بندر ماهشهر وارد خوزستان شده و در سفر دو روزه خود از فعالیت‌های صنعتی و تجاری استان بازدید خواهد کرد.

بازدید از شرکت فولاد شادگان و جلسه با مدیران فولادی، بازدید از بندر شادگان، آغاز عملیات اجرایی بهسازی و خیابان سازی شهرک صنعتی آبادان، بازدید از شهرک صنعتی آبادان، بازدید از رینگ سازی سایپا، بازدید از واحد تولیدی پخت کک سبز، بازدید از شرکت‌های GLX و فناپ از برنامه‌های سفر وزیر صمت به خوزستان است.

فولاد شادگان یکی از هشت طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته شده که بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی است.

کد خبر 5404680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha