۳۰ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۲۸

معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت بارش‌ها در حل مشکل کم آبی برخی نقاط کرمانشاه

استفاده از ظرفیت بارش‌ها در حل مشکل کم آبی برخی نقاط کرمانشاه

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: می‌توان از بارندگی‌ها برای حل مشکل کم‌آبی در نقاطی که دچار خشکسالی شده‌اند استفاده و مشکلات کم‌آبی را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش‌اقبال شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد بحران شهرستان گیلانغرب که در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: می‌توان از بارندگی‌ها برای حل مشکل کم‌آبی در نقاطی که دچار خشکسالی شده‌اند استفاده و مشکلات کم‌آبی را رفع کرد.

وی خدمات‌دهی و فعالیت نیروهای راهداری و دستگاه‌های خدمت‌رسان را مطلوب ارزیابی و از صبوری مردم که با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط کرونایی شکرگزار نزولات آسمانی هستند، قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و درگیری کل استان از نظر حجم بارش‌ها باید بیش از ظرفیت پای‌کار بود و از همه امکانات موجود در شهرستان‌ها با هماهنگی و همدلی نهایت استفاده انجام گیرد.

خوش اقبال افزود: بعد از جمع‌بندی، نتایج ارزیابی و همچنین مشکلات موجود در شهرستان‌های استان کرمانشاه، به استاندار اطلاع داده می‌شود.

حشمت رضایی نیز که در این نشست حضور داشت، اظهار کرد: تردد در محورهای اصلی شهرستان گیلان‌غرب به کندی و با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و کماکان ارتباط ۷۰ روستای بخش گواور با مرکز بخش و مرکز شهرستان مسدود است.

وی با اشاره به مسدود بودن محور مله‌نی، افزود: تلاش می‌شود با به‌کارگیری امکانات موجود شهرستان گیلان‌غرب و کمک از شهرستان‌های هم‌جوار و استان کرمانشاه، این راه‌ها بازگشایی شود.

فرماندار شهرستان گیلان‌غرب تصریح کرد: در تأمین آب، برق، گاز، سوخت و خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی با توجه به تصمیمات گرفته شده مشکلی وجود ندارد و تنها مسدود بودن راه‌های روستایی دغدغه حال حاضر است که برای بازگشایی آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری امروز در جلسه ستاد بحران بخش گواور حضور داشته و از محورهای برف‌گیر بخش گواور و بخش مرکزی بازدید و در جریان اقدامات انجام شده، قرار گرفت.

کد خبر 5404915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha