۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۴۷

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خبر داد؛

برگزاری نشست شورای هماهنگی هیئت و تشکل‌های دینی کشور در بوشهر

برگزاری نشست شورای هماهنگی هیئت و تشکل‌های دینی کشور در بوشهر

بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از برگزاری نشست شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی بوشهر خبر داد.

نوشاد نوشادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اعضای این شورای راهبردی که وظیفه برنامه ریزی و راهبری برای عملیات‌های گفتمان ساز مردمی در مناسبت‌های دینی و تشکلهای هیأتی و مردمی کشور را برعهده دارد به همراه رئیس سازمان هیئت و تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی کشور در پنجم و ششم بهمن ماه جاری به بوشهر سفر می‌کنند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور هدف از این سفر را برگزاری نشست ماهانه شورا و آشنایی با آئین‌های سوگواری و عزاداری و فرهنگ غنی دینی مردم استان بوشهر و دیدار با مدیران و اعضای تشکل‌های تخصصی وابسته عنوان کرد.

نوشادی با بیان اینکه اعضای شورای هماهنگی هیئت و تشکلهای دینی کشور در سفر خود به بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز دیدار و از منویات ایشان بهره مند خواهند شد، اضافه کرد: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست حضور و سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری این شورای راهبردی به مدیریت رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی جمهوری خاطرنشان کرد: از اعضای این شورا می‌توان به رئیس ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور اشاره کرد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: دبیر جامعه ایمانی مشعر، رئیس شورای هیئات مذهبی، مدیر مسئول موسسه قدیم الاحسان، مدیرعامل مجمع شعرای اهل بیت(ع) و رئیس کانون مداحان کشور دیگر اعضای این شورا هستند.

وی افزود: از دیگر اعضای این شورا می‌توان به رئیس مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی، دبیر کارگروه جهادی تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری بنیاد دعبل خزاعی ذاکران اهل بیت(ع) اشاره کرد.

نوشادی بیان کرد: مدیرعامل  جوانان استان قدس رضوی، دبیر مجمع جهانی حضرت  علی اصغر(ع)،  نماینده هیئت های مذهبی دانشجویی، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی و تعدادی از معاونین، مشاورین و کارشناسان سازمان هیئت و تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی اشاره کرد.

کد خبر 5407095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha