۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹

سپاه امام رضا از حضور مردم در مراسم وداع شهید جمهور قدردانی کرد

سپاه امام رضا از حضور مردم در مراسم وداع شهید جمهور قدردانی کرد

مشهد- فرمانده سپاه امام رضا(ع) با صدور پیامی از استقبال باشکوه و کم نظیر مردم مشهد در مراسم تشییع و وداع با پیکرهای شهید جمهور و شهدای خدمت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی با صدور پیامی از استقبال باشکوه و کم نظیر مردم مشهد در مراسم تشییع و وداع با پیکرهای شهید جمهور و شهدای خدمت قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

مردم قدرشناس، انقلابی و همیشه در صحنه مشهد مقدس بار دیگر همچون ملت بزرگ ایران در اقصی نقاط کشور نشان داد گرچه آیت الله شهید رئیسی و جمعی از همراهانش از میان ما رفتند اما راه و مرام و مکتب او همیشه در قلب‌ها ماندگار خواهد بود.

خلق صحنه‌های زیبای استقبال و قدرشناسی مردم مشهد که از ساعت‌ها قبل از ورود پیکر مطهر رئیس جمهور شهیدشان را انتظار می‌کشیدند همه چشم‌های عالم را به خود خیره کرد و بار دیگر پیوند قلبی، دلدادگی و عشق و محبت صادقانه مردم را به مسؤولان خدمتگزار روایت کرد.

خروش جمعیت مشهد الرضا در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی بویژه در خیابان امام رضا علیه السلام که قاب دوربین‌ها از انعکاس و روایت حضور این ملت انقلابی عاجز ماند، پیام اقتدار و همبستگی ملت را در پیمودن راه شهدای خدمت فریاد زد.

سردار غیاثی در پایان این پیام با قدرشناسی از حضور کم نظیر و چند میلیونی مردم مشهد بویژه بسیجیان قهرمان در مراسم استقبال، تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید جمهور، خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی آورده است: آری تاریخ گواهی خواهد داد، شهید رئیسی که در یکی از سخت‌ترین برهه‌های تاریخ انقلاب اسلامی سکان مدیریت کشور را به دست گرفت و ملت را از سختی‌ها عبور داد، چه خوب این ملت بزرگ با حضوری باور نکردنی و دشمن شکن و خلق یک حماسه بی بدیل، وفاداری شأن به مسئول خدوم خود را به نحوی شایسته ادا کردند.

کد خبر 6117345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha