۷ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۴۱

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

لزوم گسترش سیستم‌های نوین پاسخگویی در دستگاه قضایی

لزوم گسترش سیستم‌های نوین پاسخگویی در دستگاه قضایی

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: روند اجرای عدالت در جامعه باید با بهره مندی از سیستم‌های نوین پاسخگویی در دستگاه قوه قضائیه کوتاه‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بجنورد که در دادگستری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: سیستم قوه قضائیه یکی از پایه‌های قدرتمند مبارزه با فساد و تبعیض در جامعه است.

استاندار خراسان شمالی گفت: روند اجرای عدالت در جامعه باید با بهره مندی از سیستم‌های نوین پاسخگویی در دستگاه قوه قضائیه کوتاه‌تر شود.

وی با تاکید بر تقویت شوراهای حل اختلاف برای کوتاه‌تر شدن رسیدگی به پرونده‌های مردمی، افزود: آموزش‌های لازم به اجتماع برای اطلاع مردم از چگونگی دفاع از حق و حقوق خود باید در دستور کار سیستم قوه قضائیه باشد.

حسین نژاد بیان کرد: برقراری عدالت باید سرلوحه کار تک تک مسئولان باشد و همه با هم مراقب باشیم تا جامعه به سمت بی عدالتی رشد نیابد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی دلیل شکل گیری انقلاب اسلامی را در راستای مبارزه با تبعیض، اشرافی گری و ظلم حاکم بر جامعه عنوان کرد و بیان داشت: باید با مطالعه عمیق گذشته و بهره مندی از عنصر مهم مردم در راستای سازندگی کشور گام برداریم تا جامعه دچار انحراف تدریجی نشود.

بر اساس این گزارش در این مراسم از زحمات حجت الاسلام براتی زاده قدردانی و سید علی اصغر حسینی به عنوان رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بجنورد معرفی شد.

کد خبر 5410072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha