۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲

معاون عمرانی استاندار سمنان:

فرودگاه بین المللی سمنان حرکت به سمت تجارت خارجی را هموار می‌کند

فرودگاه بین المللی سمنان حرکت به سمت تجارت خارجی را هموار می‌کند

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه برای توسعه نیازمند به تجارت خارجی هستیم، گفت: فرودگاه بین المللی سمنان حرکت به سمت تجارت خارجی را میسر و هموار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این فرودگاه سرعت جابه‌جایی بارهای مسافران خارجی را افزایش می‌دهد، ابراز داشت: توسعه استان نیازمند حرکت به سوی خدمات به ویژه تجارت بین‌الملل است

وی با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی سمنان به دلیل دسترسی کوتاه مدت و سریع مشکلات باری و مسافری تهران کمک شایانی خواهد کرد، افزود: فرودگاه بین‌المللی سمنان بیش از شهرک‌های صنعتی برای مردم سودآوری دارد زیرا این زیرساخت نقش آفرینی ویژه در زمینه تجارت و توسعه اقتصادی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: با توجه به ظرفیت صنایع استان، قطعاً فرودگاه‌های بین‌المللی شاهرود و سمنان می‌توانند نقش ویژه‌ای در مناسبات اقتصادی و تجاری ایفا کنند.

حمیدی با بیان اینکه توسعه فرودگاه بین‌المللی سمنان نیازمند برنامه‌ریزی است، تاکید کرد: وجود فرودگاه بین‌المللی همچنین برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سمنان امتیاز خوبی محسوب می‌شود.

کد خبر 5410454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha