۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴

چرا دروازه بان تراکتور دعوت شد؟

دعوت عجیب اخباری به تیم ملی و نادیده گرفتن حسینی با بهترین آمار!

دعوت عجیب اخباری به تیم ملی و نادیده گرفتن حسینی با بهترین آمار!

دعوت از دروازه‌بان تیم سیزدهم جدول به تیم ملی وقتی عجیب تر می‌شود که دروازه‌بان تیم اول جدول با تنها ۴ گل خورده در ۱۲ بازی نادیده گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که برخی از تصمیمات و انتخاب‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی همچنان مبهم است و جای سئوال دارد، انتخاب محمدرضا اخباری و دعوت از او به اردوی تیم ملی در حالی که تیمش در رده سیزدهم جدول قرار داشته و خط دفاع تراکتور با ۱۸ گل خورده بعد از پدیده و نفت مسجد سلیمان (دو تیم قعر جدول) ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ است، یکی از عجیب‌ترین انتخابات تیم ملی است که جای سئوال زیادی دارد.

بعد از خط خوردن بیرانوند به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، اسکوچیچ در اقدامی عجیب از دروازه‌بانی به جای او برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد که هم خودش و هم تیمش در شرایط خوبی به سر نمی‌برند و دروازه این دروازه‌بان به کرات باز شده است. اسکوچیچ در حالی اخباری را جانشین بیرانوند در اردوی تیم ملی کرد که سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان در حالی بهترین عملکرد و آمار را دارد که تیمش هم در صدر جدول قرار داشته و حسینی یکی از بازیکنانی است که پیش از این هم به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.

حسینی که سابقه ثبت طولانی‌ترین مدت بسته نگه داشتن دروازه را هم دارد، در این فصل ۱۲ بار درون دروازه استقلال قرار گرفته و تنها ۴ بار دروازه‌اش باز شده که یک بار آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. حسینی با ثبت ۹ کلین شیت دارای بیشترین تعداد کلین شیت است و این آمارها نشان می‌دهد او در حال حاضر آماده‌ترین دروازه‌بان شاغل در لیگ برتر می‌باشد.

دعوت از دروازه‌بان تیم سیزدهم جدول با سومین خط دفاع ضعیف لیگ از سوی اسکوچیچ وقتی عجیب‌تر و شائبه انگیز تر می‌شود که دروازه‌بان تیم صدرنشین با بهترین عملکرد، بهترین خط دفاعی، کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت به سید حسین حسینی تعلق می‌گیرد که از سوی اسکوچیچ نادیده گرفته شده است.

کد خبر 5411576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرهاد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      4 1
      استقلال است دیگر نمیذارن ... نباید بذارن چون پرسپولیس نمیذاره حق به حق دار برسه
    • عزیز نجفی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      4 4
      برای انتخاب یک دروازه باید تعداد سیو های او را در نظر بگیریم نه کلینشیت های او را چرا که خط دفاعی استقلال باعث شده حسینی آمار خوبی را ثبت کند دروازبانی که در یک تیم قوی گل نمی‌خورد که دلیل نمیشه گلری که در یک تیم ضعیف خوب گلری می‌کنه گلر هست با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      1 0
      اسکوچیچ بدون تعصب تبعیض بهترین انتخاب ها رو می کنه و نتایج هم گویای همه چیز هست ایشان مربی باشگاهی نیست که بگیم وابستگی خود رو دخالت میده به انتخاب های سرمربی احترام بذاریم و این حق ایشان هست و باید فقط پاسخگوی عملکردش باشه که الحمدالله بسیار خوب و موفق عمل کرده تیم خوب بازی می کنه نتایج درخشانه