۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۲

حمایت تمام قد مدیریت شهری از پویش یکشنبه های اهدای خون

حمایت تمام قد مدیریت شهری از پویش یکشنبه های اهدای خون

مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران پویش یکشنبه‌های اهدای خون را حرکت مؤثری در سلامت شهری خواند و گفت: از طرف شورا و شهرداری تمام‌ قد از این پویش حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا کبیری، در حاشیه اهدای خون اعضای شورای شهر تهران افزود: شورای ششم و شهرداری تهران از ممکن ساختن اهدای خون در محلات تهران در پویش یکشنبه‌های اهدای خون تشکر می‌کند و پای هرگونه همکاری که مشارکت مردمی و اجتماعی را به سوی اهداف مشترک ما سوق بدهد ایستاده‌ایم.

وی اهدای خون را در حوزه مشارکت‌های اجتماعی کاملاً همسو با اهداف شورای شهر خواند و افزود در راستای طرح یکشنبه‌های اهدای خون هر فعالیتی که لازم باشد برای فرهنگ سازی و گسترش این طرح انجام می‌دهیم و از مردم می‌خواهیم به این پویش همگانی بپیوندند و امیدواریم با کمک به این پویش جامعه‌ای شاداب و بانشاط و شهروندانی مسئول داشته باشیم.

مدیر کل انتقال خون استان تهران نیز ضمن تشکر از همراهی شورای شهر تهران در طرح یکشنبه‌های اهدای خون گفت: این طرح با هدف جلب مشارکت مردم به صورت محله محور در سرای محلات شهر انجام می‌شود و غیر از شورای شهر دو محله دیگر تهران تا کنون میزبان تیم سیار اهدای خون بوده اند.

محمد رضا مهدیزاده افزود: طرح یکشنبه‌های اهدای خون به صورت محله محور با توجه به عدم گستردگی مراکز اهدای خون ثابت در مناطق گسترده شهر تهران و تقاضای مکرر مردم راه اندازی شده است و این طرح با همکاری کانون‌های اهدا در محلات و با هدف پررنگ شدن حضور شهروندان در زمینه اهدای خون آغاز به کار کرده است و غیر از شورای شهر تا کنون در دو محله تهران اجرا شده و با استقبال خوب شهروندان مواجه بوده است.

تیم سیار یکشنبه‌های اهدای خون در ساختمان شورای شهر تهران واقع در خیابان بهشت مستقر شد و از کارکنان و نمایندگان شورا که داوطلب اهدای خون بودند خون گیری کرد.

در این یکشنبه ۹۱ تن از کارکنان شورا برای اهدای خون مراجعه کردند و ۶۳ تن از آنان موفق به اهدای خون شدند.

طرح یکشنبه‌های اهدای خون در سایر محلات شهر تهران نیز اجرا خواهد شد و هر یکشنبه شاهد همین برنامه در سرای محلات و نقاط مختلف شهر خواهیم بود.

کد خبر 5413180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha