۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰

اجرای پویش کوچه تکانی در محلات منطقه ۲

اجرای پویش کوچه تکانی در محلات منطقه ۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ از اجرای پویش کوچه تکانی شهر با محوریت مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محلات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری از اجرای پویش کوچه تکانی شهر با محوریت مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محلات خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و اجرای طرح استقبال از فصل بهار، پویش کوچه تکانی به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و جلب مشارکت شهروندان در آراستگی معابر اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اشاره به رویکرد پویش مبنی بر مشارکت پذیری و تقویت همدلی شهروندان افزود: در همین راستا تلاش می‌شود با بهره‌گیری از تمامی پتانسیل‌های محلی و ظرفیت‌های مردمی، منتخبین محلات و شخصیت‌های برجسته، شهری پاک و آراسته و سزاوار شهروندان را در بهار طبیعت نوید بدهیم.

وی با بیان اینکه این طرح روی موضوع نگهداشت تمرکز دارد، گفت: به منظور جلب مشارکت مردم در هر کوچه طرح با برنامه‌های شاد و مفرح آغاز می‌شود و سپس برنامه‌های خدمت رسانی در حوزه فضای سبز، خدمات شهری، زیباسازی و … انجام می‌شود.

جعفری اظهار کرد: این طرح در محله سعادت آباد–خیابان بهزاد، محله مرزداران–خیابان قموشی، محله کوی نصر–خیابان ناظریان قمی، محله آزمایش–خیابان کوهسار، محله سپهر–ارغوان غربی و… انجام می‌شود.

کد خبر 5445888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha