۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹

سرپرست اداره کل غله چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

توزیع ماهانه بیش از۱۰هزارتن آرد بین نانوایی های چهارمحال وبختیاری

توزیع ماهانه بیش از۱۰هزارتن آرد بین نانوایی های چهارمحال وبختیاری

شهرکرد- سرپرست اداره کل غله چهارمحال و بختیاری گفت: ماهانه بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن آرد در بین نانوایی های استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نعمت الله تقی زاده ظهر چهارشنبه در شورای بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خرید گندم امسال در استان ۴۵ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: در راستای تأمین گندم مورد نیاز استان ۱۰ هزار تن گندم از بنادر جنوبی به انبارهای استان منتقل شده است.

وی میزان خرید تضمینی گندم چهارمحال و بختیاری در سال جاری را بیش از ۱۷ هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: پدیده خشکسالی علت کاهش تولیدات محصول استراتژیک است.

سرپرست اداره کل غله چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهمیه بهمن ماه نانوایان در استان توزیع شده است، تصریح کرد: در راستای تأمین آرد مورد نیاز نانوایان ماهیانه ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن گندم در استان توزیع می‌شود.

تقی زاده به ذخیره سازی ۲۰ هزار تن گندم در استان اشاره کرد و گفت: این میزان موجودی نیاز استان را تا سه ماه آینده تأمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هزار و ۷۰۰ تن برنج در انبارهای چهارمحال و بختیاری موجود است، عنوان کرد: مجوز بارگیری، حمل و انتقال ۳۰۰ تن برنج از بندرعباس به استان صادر شده است.

سرپرست اداره کل غله چهارمحال و بختیاری به موجودی شکر در انبارهای استان اشاره کرد و افزود: هشت هزار و ۳۵ تن شکر در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

کد خبر 5415266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha