۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

پویش «پرچم افتخار» در کرمانشاه اجرا می‌شود

پویش «پرچم افتخار» در کرمانشاه اجرا می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پویش پرچم افتخار به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان کرمانشاه اجرا می شود.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با هدف زیبا سازی فضای شهری بخصوص در معابر و محلات شهرهای استان کرمانشاه طرح پرچم افتخار همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این پویش مردم استان کرمانشاه می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ درخواست دریافت پرچم مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشند و در فضای مجازی با انتشار پرچم نصب شده در سردر خانه‌ها، مغازه‌ها و اماکن عمومی در فضای مجازی با هشتگ پرچم افتخار منتشر کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از عموم مردم درخواست داریم تا در این پویش بزرگ سراسری مشارکت داشته باشند و در جشن پیروزی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

احمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین، بیان کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی سعی داشته مردم را از انقلاب ناامید کنند، وظیفه روحانیون، اصحاب رسانه، دانشجویان و فعالان فرهنگی و رسانه آن است که با تبیین، روشنگری، روایتگری درستی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سبب استقلال، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی شده و امروز هیچیک از دشمنان به خود اجازه دست درازی به خاک کشور را نمی‌دهند و کشورهای جهان برای مذاکره و ارتباط با ایران پیش قدم می‌شوند.

کد خبر 5415300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha