۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۴۱

‍ فرماندار هرسین خبر داد؛

افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و کشاورزی طی دهه فجر در هرسین

افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و کشاورزی طی دهه فجر در هرسین

کرمانشاه- فرماندار هرسین ازافتتاح ۵۰ پروژه عمرانی اقتصادی و کشاورزی در ایام الله دهه فجر در شهرستان هرسین خبر داد.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهار پروژه بزرگ اقتصادی در نخستین روز ایام الله دهه فجر شهرستان هرسین افتتاح و کلنگ زنی شد و در دهه فجر امسال بیش از ۵۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و کشاورزی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان هرسین افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان هرسین به مناسبت نخستین روز از دهه مبارک فجر چهار پروژه بزرگ اقتصادی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۳۰ نفر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار هرسین تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح ۲ واحدهای پرواربندی بره ۳۰۰ راسی و گوساله ۱۵۰ راسی، افتتاح واحد بسته بندی مواد غذایی و همچنین کلنگ زنی واحد صنعتی بسته بندی خشکبار است.

کنجوریان بیان کرد: توسعه و ایجاد واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی و دامی و همچنین برنامه ریزی به منظور صادرات تولیدات این واحدها به خارج از استان کرمانشاه را از مهمترین اهداف پیش رو است.

وی ادامه داد: توسعه شهرک صنعتی، حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و احیای واحدهای صنعتی راکد از دیگر برنامه‌های پیش رو است.

کنجوریان گفت: اجرای پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب، عمران شهری و روستایی، اصلاح و توسعه شبکه‌های برق رسانی، توسعه خدمات و احداث مراکز بهداشتی درمانی، ایجاد واحدهای پرواربندی دام سبک و سنگین و بسته بندی مواد غذایی و خشکبار بخشی از طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان هرسین است.

فرماندار هرسین خاطر نشان کرد: اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و هنرهای تجسمی، مسابقات ورزشی، نشست‌های کتابخوان و برگزاری میز خدمات و ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم بخشی دیگر از برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر در این شهرستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 5414889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha