۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۴۱

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

همه در جامعه نقش تربیتی دارند/ نقش تربیتی باید در جامعه تقویت شود

همه در جامعه نقش تربیتی دارند/ نقش تربیتی باید در جامعه تقویت شود

شهرکرد- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقش تربیتی را باید در جامعه تقویت کرد، گفت: همه نقش تربیتی داریم و نباید آن را کوچک بشماریم.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر باقرزاده عصر پنجشنبه در مراسم تودیع معارفه مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: معلم هرکجا باشد آنجا گلستان و مبارک است.

وی با بیان اینکه معلمان تخم معرفت را در وجود افراد کشت می کنند، عنوان کرد: نقش تربیتی را باید در جامعه یافت و آن را تقویت کرد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه همه نقش تربیتی داریم و نباید آن را کوچک بشماریم، تصریح کرد: نباید در مسائل تربیتی همه چیز را به گردن معلمان انداخت.

باقرزاده ادامه داد: همه باید به اندازه خود نقش تربیتی را در جامعه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه انسان را انسان تربیت می کند، افزود: شرایط محیطی و دیگر مسائل ابزار تربیت هستند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هم نشین تاثیر بسزایی در تربیت انسان دارد، گفت: والدین باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

باقرزاده با بیان اینکه رسیدگی به محرومین گرفتاری ها را در جامعه رفع می کند، اظهار کرد: توجه به محرومان باید در دستور کار مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دورترین مناطق کشور آموزش در حال انجام است، عنوان کرد: تربیت یک نفر در جامعه از ارزش بالایی برخوردار است که این ارزش غیر قابل بیان است.

کد خبر 5416230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha