۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵

هادی حجازی فر مطرح کرد؛

«موقعیت مهدی» ادای دین بود/ ۳۰ میلیارد برای یک سریال و فیلم

«موقعیت مهدی» ادای دین بود/ ۳۰ میلیارد برای یک سریال و فیلم

هادی حجازی‌فر با اشاره به هزینه ۳۰ میلیاردی برای «موقعیت مهدی» بیان کرد که این بودجه برای یک سینمایی و یک سریال بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت هفتم برنامه «سینماملت» دوشنبه شب ۱۸ بهمن با بررسی فیلم «موقعیت مهدی» و با اجرای وحید رونقی روی آنتن رفت.

«سینماملت» تنها برنامه زنده این روزهای جشنواره فیلم فجر در تلویزیون است که هر شب در ایام جشنواره، ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

هادی حجازی‌فر در پاسخ به پرسش‌های وحید رونقی گفت: ما در مسیر تولید «موقعیت مهدی» از هزار معبر غیرممکن رد شدیم. در واقع ابتدا بازی در فیلمی با مضمون روایت داستان شهید مهدی باکری و سایر رزمندگان لشکر عاشورا به من پیشنهاد شد اما من می‌دانستم که نزدیکان مهدی باکری چه حساسیت‌هایی نسبت به این موضوع دارند بنابراین گفتم فقط در فیلمی بازی می‌کنم که خودم کارگردان آن باشم. صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد من را پذیرفت.

وی افزود: «موقعیت مهدی» ادای دینی به پدرم بود زیرا او روزی از من قول گرفته بود که فیلمی درباره رزمندگان لشکر عاشورا به ویژه مهدی باکری تولید کنم. عکس مهدی باکری بخشی از آلبوم ترک‌زبانان کشورمان است. ما تلاش کردیم که با تولید این فیلم یک سند تصویری و باورپذیر از خودمان به جای بگذاریم بنابراین سعی کردیم با بهره‌گیری از زبان ترکی اثرمان را باورپذیرتر کنیم.

حجازی‌فر اظهار کرد: در نشست خبری فیلم «موقعیت مهدی» گفتم هزینه تولید این فیلم ۳۰ میلیارد تومان شده است. برخی از افراد به این امر انتقاد کردند بنابراین در اینجا به آنها می‌گویم ما با ۳۰ میلیارد تومان یک سریال و یک فیلم سینمایی تولید کردیم.

کد خبر 5420003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha