۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳

محمدمهدی همت خبر داد؛

تکذیب نارضایتی همسر شهید باکری از «موقعیت مهدی»/ ریشه فتنه کجاست؟

تکذیب نارضایتی همسر شهید باکری از «موقعیت مهدی»/ ریشه فتنه کجاست؟

محمدمهدی همت، فرزند شهید همت در واکنش به برخی اخبار غیررسمی، شایعه نارضایتی همسر شهید باکری از فیلم «موقعیت مهدی» را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از توفیق فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر و بازخوردهای مثبتی که این فیلم از منتقدان، داوران و مخاطبان این رویداد دریافت کرد، امروز شایعه‌ای مبنی‌بر عدم رضایت همسر شهید مهدی باکری در فضای مجازی منتشر شد که محمدمهدی همت از پیگیری و تکذیب آن خبر داد.

در متن توئیت محمدمهدی همت فرزند شهید همت آمده است:

«خبری مبنی بر نارضایتی همسر شهید مهدی باکری از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و درخواست جلوگیری از اکران عمومی فیلم توسط ایشان در برخی رسانه‌ها در حال انتشار می‌باشد. با ایشان صحبت کردم، خبر را تکذیب کردند و فرمودند: کاش ریشه این فتنه‌ها شناسایی شود.»

ژیلا شاهی بازیگر نقش صفیه مدرسی همسر شهید مهدی باکری در فیلم «موقعیت مهدی» پیش‌تر در گفتگو با خبرنگار مهر از تعامل نزدیک هادی حجازی‌فر با همسر شهید باکری برای طراحی این کاراکتر در فیلم سخن گفته بود.

کد خبر 5427374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      2 7
      این فیلم ملی نیست چون زبان ملی ما ایرانیان در آن بکار نرفته است و حتی در پشت بیسیم هم ترکی صحبت می کنند.این در حالی است که شهد باکری اهل میاندوآب است که شهری نیمه کرد و نیمه آذربایجانی است.در این فیلم شاهد رژه اجساد سربازکودک در جلوی دوربین هستیم .که مورد استقبال گیشه های سینما در خارج کشوراست.
      • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
        6 1
        کاش با هر بهانه ای تفرقه نیفکنیم...