سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

اوضاع کرانه باختری در حال انفجار است

اوضاع کرانه باختری در حال انفجار است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه اوضاع میدانی در کرانه باختری به مرحله انفجار رسیده است گفت که اسرائیل دیر یا زود تاوان و هزینه اقدام خود را خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: اوضاع میدانی در کرانه باختری به مرحله انفجار رسیده است.

وی اعلام کرد: اشغالگران باید منتظر واکنش به جنایت ترور سه فلسطینی باشند و بدانند که اقدامات آنها با واکنش از سوی مقاومت فلسطین روبرو خواهد شد.

عزالدین گفت: دشمن تاوان اقدامات خود را دیر یا زود پرداخت خواهد کرد. دامنه مقاومت علیه اشغالگران در شهرها و روستاهای کرانه باختری گسترش خواهد یافت. ملت فلسطین در قبال جنایات دشمن سکوت نمی‌کند.

وی تاکید کرد: جنایت نابلس، پایداری فلسطینی‌ها را افزایش خواهد داد.

این در حالی است که در پی شهادت سه جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس، گروه‌های فلسطینی با اعلام عزای عمومی، خواستار اعتصاب در شهرهای مختلف فلسطین شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در پی دعوت گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش فتح، در شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله نابلس هم اکنون اعتصاب صورت گرفته و تمامی مؤسسات آموزشی و مغازه‌ها تعطیل شده است و فلسطینی‌ها در حال آماده شدن برای عزاداری هستند.

به گفته منابع محلی این سه جوان شهید از اعضای «کتائب شهدا الأقصی» شاخه نظامی جنبش فتح بوده‌اند و این گردان‌ها با حضور در یک نشست خبری اعلام کردند که ترور این شهیدان پاسخی سخت برای رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت.

تشدید عملیات ضد صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عملیات ضد صهیونیستی در شرق شهر جنین خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مرکز ایست و بازرسی نظامیان این رژیم در الجلمه در شرق شهر جنین هدف تیراندازی واقع شده‌اند.

این منابع از اقدامات و تدابیر امنیتی به عمل آمده از سوی این نظامیان خبر دادند. این درحالی است که گردان‌های قدس و کتائب شهدا الاقصی اعلام کردند: ما به سوی گشتی‌های اشغالگران در روز گذشته و امروز تیراندازی کردیم که تلفات مستقیم به دشمن صهیونیست وارد آمد.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس گشتی نظامی رژیم صهیونیستی در مطنقه السیله و مرکز ایست بازرسی الجلمه را هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند که فلسطینی‌ها از غزه دست به عملیاتی در داخل اراضی اشغالی زدند و یک لودر متعلق به صهیونیست‌ها را به آتش کشیدند و سالم به پایگاه‌های خود بازگشتند.

یورش نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها

نظامیان صهیونیست عصر امروز چهارشنبه به تظاهرات فلسطینیان در مرکز شهر الخلیل در محکومیت ترور ۳ مبارز مقاومت فلسطین در شهر نابلس یورش بردند.

اشغالگران صهیونیست با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک آور اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند که به دنبال آن درگیری شدیدی در این منطقه به وقوع پیوست.

در این درگیری چند نفر زخمی شده و شماری هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

ساکنان شهر الخلیل همانند بسیاری از شهرهای کرانه باختری در محکومیت ترور این ۳ مبارز فلسطینی دست به اعتصاب سراسری و تظاهرات زدند.

کد خبر 5421232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha