۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱

در ایام دهه فجر؛

بیش از ۱۰۰ گروه سرود در پویش سرود افتخار به اجرای برنامه پرداختند

بیش از ۱۰۰ گروه سرود در پویش سرود افتخار به اجرای برنامه پرداختند

بیش از ۱۰۰ گروه سرود در قالب پویش سرود افتخار سرودهای انقلابی پرمخاطب را بازخوانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، واحد رسانه سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شبکه سوم سیما اقدام به راه‌اندازی ۲ پویش «سرود افتخار» و «پرچم افتخار» در سراسر کشور و در قالب‌های مختلف و خلاقانه‌ای کرده است.

در پویش «سرود افتخار» که با هدف تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی از هشتم بهمن در سراسر کشور شروع شد و تا ۲۹ بهمن امسال ادامه دارد، سرودهای انقلابی توسط گروه‌های سرود در نقاط مختلف تهران و سراسر کشور بازخوانی و به صورت پاتوقی و استیج‌های ثابت و سیار برگزار می‌شود.

در پویش سرود افتخار ۱۲۰ گروه سرود اجرای برنامه دارند. این گروه سرودها گروه‌های فعالی هستند که بسیاری از آنها در ۲ پویش قبلی «نسل حسینی» و «تجلیل از مدافعان سلامت» که توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده بود، هم شرکت داشتند.

هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰، ۲۳ استیج فعال و ۴۳ ون پرتابل، در نقاط مختلف تهران اجرای برنامه سرود دارند.

اجرای این سرودها که تاکنون با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است در ۵ قالب گروه پاتوقی: «استیج سیار»، «ون‌های پرتابل»، «اجراهای پاتوقی تهران»، «استیج‌های ثابت» و «برنامه زنده پرچم –سرود افتخار شبکه ۳ با اجرای جواد خیابانی» و «برنامه اجرای زنده سرود افتخار» صورت می‌گیرد.
کد خبر 5421247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha